Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

København - Haugesund, 19 juni - 3 juli , mannskap søkes

Hejsann, Setter seil 19.juni fra København for å seile til Haugesund og har en frist på max to uker. Har ikke tenkt å bruke en forferdelig…

Startet av Øyvind Hansen

0 mai 28, 2015

Manskap fra las Palmas Norge snarest

Søker manskap las Palmas til Norge , eller deler av veien snarest, Eller noen med kunnskap og papirene i orden til og seile båten min deler…

Startet av raymond myhre

0 mai 26, 2015

Trenger mannskap på seiltur fra Nøtterøy til Molde

Jeg har nylig kjøpt meg en 27" Granada seilbåt på Nøtterøy og planlegger å seile den til Romsdalsfjorden (Molde/Åndalsnes) med start ca. 15…

Startet av Kjetil Svanemyr

0 mai 26, 2015

Seilas down under

Søker medseilere fra New Caledonia til Vanuatu og Salomon islands. Evt. Torres  strait (Australia).. helst et par som har seilt før. Vi har…

Startet av Magne Risa

0 mai 26, 2015

Lysten på seiltur?

I starten av August blir det 2-3 ledige plasser ombord i Draumen. Eg kommer til å befinne meg på Fiji fra slutten av Juni og ein god stund…

Startet av Jon markus gjersund

0 mai 5, 2015

Mannskap fra Marmaris til Preveza søkes (ca en uke)

Jeg søker på vegne av mine foreldre mannskap som kan være med å transportere en Nauticat 44 motorseiler fra Marmaris i Tyrkia til Preveza.…

Startet av Nils William Bakken

0 apr 30, 2015

Mannskap søkes fra August 2015

  Søker etter mannskap fra august 2015 og utover. Seilasen starter fra Buenos Aires og nedover langs kysten til Ushuaia før vi setter kurs…

Startet av Aril Gabrielsen

2 apr 29, 2015
Svar av Aril Gabrielsen

Seile Bergen-Tvedestrand helgen 1. mai

Hei, jeg har kjøpt meg en Banner 28 i Bergen og trenger en som vil være med å seile den til Tvedestrand. Vi er 2 kamerater men det ville væ…

Startet av Jermund Florentz

0 apr 21, 2015

Har du drømt om å krysse Atlanteren i seilbåt? Eskalope søker mannskap!

Pga to uheldige forfall til krysningen av Atlanteren østover, går vi nå ut og søker to nye mannskaper til turen. Vi starter fra Puerto Rico…

Startet av Per Arne Skjeggestad

0 apr 1, 2015

BÅTTRANSPORT

Utfører henting/bringing av båter. Delivery Skipper/Crew. Certificate of Competence as Yachtmaster Ocean, godkjent av Sjøfartsdirektoratet…

Startet av Åge Finckenhagen

1 mar 28, 2015
Svar av Erling Viksund

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår