Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Trenger mannskap fra England til Midt Norge om Skjetland

Skal seile fra Ipwich til Trondheim og har tenkt å gå om Skjetland. Avreise 18 Mai fra Ipswish Båten er en 42 Anso dekksalong stålbåt. Den…

Startet av Roar Sivertsen

13 mar 22, 2015
Svar av Kristian Wold

Leieskipper, charterseiling, båtutleie + div.

Har du/dere drømmer om en seiltur til Shetland, Færøyene eller andre steder kan det realiseres. Erfaren skipper med Hanse 470e ønsker å opp…

Startet av Sigmund Lilleås

0 mar 21, 2015

33 grunner for "ikke" å seile med Naleia

Hei, Jeg skal være kaptein på en av de 6 båtene til Naleia nå i sommer. Under er en link som vil vise en del grunner til hvorfor du "ikke"…

Startet av Andreas Julseth

0 mar 17, 2015

Er du klar for eventyr?

Hei, alle eventyrlystne godtfolk! :) Jeg planlegger å dra ut på bøljan blå og behøver mannskap. Starter å seile fra Norge ca 1. juli i år,…

Startet av Tobias Utengen

0 mar 13, 2015

Kan du bo trangt, men leve romslig?

Har du en eventyrer i deg? Glad i natur og fysisk aktivitet? Setter du deg langsiktige mål? Eller mangler du mål? Desember 2012, flyttet j…

Startet av Andre Rønningen

0 feb 28, 2015

BVI-Azorene

Jeanneau 54DS søker skipper for strekningen BVI-Gibraltar eller BVI-Azorene,start ca. 10 april. Alle kostnader dekket og mannskap på 3 medf…

Startet av Ingve Kjelsrud

1 feb 21, 2015
Svar av Åge Finckenhagen

Behov for transport av båt eller erfaren medseiler?

Skal du ha båten hentet hjem eller seilt til ett sted nå i 2015?  Også denne sesongen ser det ut til at jeg kan være til disposisjon for ul…

Startet av Tor Viggo Mikalsen

0 feb 17, 2015

Påskeseiling i Hellas

Er påsken ferdig planlagt? Vil du ta sjansen på sludd og bakglatte ski her hjemme? Kan Paros, Naxos, Ios, Egina og Athen friste? Vi starter…

Startet av Runar Kristiansen

0 jan 26, 2015

Mannskap søkes: over Atlanteren, gjennom Panama og videre vestover

Jeg planlegger å sette ut fra Gran Canaria rett over nyttår, og har 1-2 ledige køyer jeg gjerne vil ha fylt. Planen er å seile videre vesto…

Startet av Thomas Revå

11 jan 14, 2015
Svar av kaj AAsmund Elias Gamper Sanden

Svensk 51 fot ketch söker besättning.

Är du sugen på att segla på Panamas Stilla havskust? Vi har plats ombord för besättning med delade omkostnader. Dels 2 dec till 18 dec då v…

Startet av Hans Palmberg

3 des 29, 2014
Svar av Hans Palmberg

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår