Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Seile middelhavet

Har båten liggende på La Manga i Spania og hvis noen har lyst på seiltur så kaster vi løst og seiler til Ibiza eller Marokko eller båre run…

Startet av Roar Sivertsen

1 aug 14, 2014
Svar av Torbjørn Nordmo

Seile fra mellom Ålesund og Stavanger til Oslo

Hei! Er det noen som har lyst til å seile en Sagitta 30 fra et valgfritt sted mellom Ålesund og Stavanger til Oslo etter 15.august? Eller k…

Startet av Mathias Kolstad

1 aug 12, 2014
Svar av Andre Rønningen

Sejle med Grand Danois i Caribbean

Grand Danois er en 43 fod stålbåd med god plads til 6 personer ombord. Vi sejler mellem Trinidad og Saint Lucia i den sydlige del af Carib…

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

0 aug 12, 2014

Mannskap fra Antigua 15.9 for å seile sydover mot Trinidad

Seiler fra USVI slutten av august, og skal til Trinidad Desverre "mister" jeg mannskapet på Antigua rundt 10. september! Noen som vil være…

Startet av Arne Østbye

4 aug 10, 2014
Svar av Arne Østbye

Hansesail 2014 i Rostock/Tyskland

Hei, er det noen som skal delta som trenger mannskap? Jeg kommer å være der nede og har lang sailerfaring. Ta kontakt :) Doreen

Startet av Doreen Lampe

0 jul 30, 2014

Nyhellesund - Oslo førstkommende helg

Skal seile fra Nyhellesund (nær kristiansand) fredag eller lørdag, og regner med å være i Oslo på tre-fire dagsettapper. Jeg jobber som sei…

Startet av Håkon Sælen

0 jul 29, 2014

Søker kaptein og mannskap til å seile min Beneteau Oceanis 423 fra Las Palmas til Norge

Jeg ønsker å få flyttet min seilbåt fra Las Palmas til Norge før høst stormene setter inn. Har på grunn av jobb ingen mulighet til å seile…

Startet av Erlend Norstein

1 jun 29, 2014
Svar av Sigmund Lilleås

Frankrige - Kapp verde - Brasil

Hei. Jeg er en skogsmatros på 26år fra Kongsberg. er Ingeniør, Jeg er glad i musikk (rock el.), jeg er aktiv og har med Kite på turen, er…

Startet av axel gravningsbråten

11 jun 26, 2014
Svar av Ronny Engbråten

seile med oss i det indiske havet

Vi seiler rundt med en 42 fots seilbåt og tar med folk som betaler litt hver dag for å bli med. vi er en ganske ung gjeng i alderen 24 til…

Startet av Andreas Bergesen Kolstø

0 jun 19, 2014

Vi seiler mot Portugal, lyst til å lære å seil eller kanskje navigation?

Vi starter 1 juli og tar med intresserte i mån av plass. Vi har holdt navigations kurs og seil kurs for Folkuniversitetet i ca 20 år og har…

Startet av Berit Skjolden Furuholm

0 jun 18, 2014

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår