Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Seile i Karibia og hjem til Norge?

Søker mannskap for seilas i Karibia i april og hjem til Norge i mai 2017. 50 fot katamaran. inf. sms + 47 916 44 247

Startet av Nils Tarberg

0 mar 12, 2017

Medsilere

S/Y Felicia søker mannskap på seilas fra Brasil sørover til Uruguay og Argentina. Felicia er en 42 fots Bavaria fra 1999 som har 4 lugarer.…

Startet av rune

2 mar 4, 2017
Svar av Jakob Benito

Sailing the farm - Sailing across atlantic.

Sailing the farm has arrived in Canary, we are working there a month until we are ready to cross the atlantic. If you want to join, just se…

Startet av linzeyang

1 jan 22, 2017
Svar av Bjørn kristian svardal olsen

Medseilere

Skal seile min Bavaria  42 sørover langs kysten av Brazil, Uruguay og Argentina. Er på jakt etter noen som kan tenke seg å være med på dett…

Startet av rune

2 jan 21, 2017
Svar av roar pedersen

seiling på Filipinene

seilte rundt på øyene i oktober og november med min 57 fots ketch. Fortsetter seiling fra medio januar til beg. av april. vil noen være med…

Startet av Freddy Storheil

0 des 15, 2016

Mannskap søkes til jordomseiling sommeren 2017

Er selv 62år og søker etter mannskap han/hun til jordomseiling. Må ha litt erfaring. Båten som jeg skal seile med er en Colin Archer 40ft.…

Startet av Ulf Morgan Larsen

0 des 14, 2016

Middelhavet før nyttår

Seiler nå snarest til Malaga og tar gjerne med betalende mannskap på hele eller deler av turen.

Startet av Trond Arild Kristiansen

0 des 7, 2016

Russiktalende mannskap ombord S/Y NordVest

Vi søker russisktalende mannskap til  en seilas fra St. Petersburg gjennom kanaler og innsjøer til Belomorsk ved Kvitsjøen i perioden 28. j…

Startet av Bjarne Pedersen

0 nov 20, 2016

Tokt med Skråsikker.

Lenge siden sist, så på tide å fiske etter noen som er hypp på et eventyr igjen! Skråsikker seiler fra Fredrikstad 01.05.17 med kurs på Or…

Startet av Andre Rønningen

0 okt 27, 2016

Medseilere

Hei. Jeg skal seile min Bavaria 42 2000 mod fra Norge til Kanariøyene og videre til Brazil om Kapp verde nå i år. Jeg beregner avg Norge et…

Startet av rune

10 sep 9, 2016
Svar av rune

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår