Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Nebukadnesar - Melkeruta

Juni 2016 startar Nebukadnesar ei ferd inn i eventyret. Målet er å ta seg ei god runde på verdenshavet og ende opp i heimlandet. Som kapt…

Startet av Tobias Hatløy

9 des 30, 2015
Svar av Tobias Hatløy

Medseilerplass ledig fra Chile til Påskeøya i november 2015

S/Y DET GODE LIV har  medseilerplasser ledig fra Valdivia, Chile. Vi regner med å komme opp fra de sydlige farvann i Chile  i slutten av no…

Startet av Roar Bekkelund

2 des 28, 2015
Svar av Roar Bekkelund

Mannskap på etappeseilas fra Fredrikstad til Kristiansand

Noen som har tid og lyst til å være med på en seilas en eller flere dager i løpet av uka som kommer? Start fra Fredrikstad (muligens tirsda…

Startet av Kjetil Svanemyr

5 nov 17, 2015
Svar av michael.christiansen

Båt søker mannskap!

Er heldig bruker av en 43 dehler, og ønsker å komme i kontakt med andre seil-glade mennesker! Ung som gammel! Selv er jeg en mann i 20 åre…

Startet av DehlerTobbe

9 okt 6, 2015
Svar av Bendik Torp

M/S Bifall trenger mannskap

Hei jeg planlegger å reise i slutten av august nedover til Grand Canaria for så videre til Caribien i november. Jeg trenger tre til med meg…

Startet av Pål Greber Singdahlsen

9 sep 15, 2015
Svar av Karwen Kaela

seiling paa Filippinene

I  januar til april  vil  jeg  seile  rundt  paa  oyene i Filippinene.Baaten,  en  57  fot  ketch,  er allerede der.Vi  vaere  hyggelig  me…

Startet av Freddy Storheil

0 sep 3, 2015

seile Sandefjord Bergen 5.september - 20.september 2015

Hei  litt kort varsel jeg vet men den som har lyst kan være med. Min opprinnelige mannskap har desverre ikke tid.  Det kan være fra og på…

Startet av Martin Maschek

0 aug 31, 2015

Sardinia til Mallorca 18.-19.sept2015

Hilaritas har et par ledige plasser  på denne strekningen på ca 190 NM. Du bør først og fremst være en sporty og hyggelig person, dernest e…

Startet av Ingunn Trosby

5 aug 24, 2015
Svar av Ingunn Trosby

Double A har seilingsplanen klar for resten av 2015 og begynnelsen av 2016

Double A er en Lagoon 500 som etter påske vil seile the AquaPower Expedition fra Karibia til Middelhavet! Etter ankomst Marseilles vil båt…

Startet av Arne Østbye

1 aug 23, 2015
Svar av Therese M

Sejle med Grand Danois i Caribbean

Lige hjemkommet efter endnu en vellykket sæson i Caribien. Tak til alle mine gaster for jeres bidrag til et fantastisk liv! jeg tror aldri…

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

5 aug 23, 2015
Svar av Therese M

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår