Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

TRENGER MANNSKAP FRA CANARIØYENE TIL MALLORCA

Bellvista trenger mannskap fra Canariøyene til Mallorca , snarlig, for over fart feb/mars 2013 Jeg er for tiden i Arguineguin ,sør på G Can…

Startet av Harald Plazek

0 feb 3, 2013

Seiler din båt til/fra.

Fra mai-aug. 2013 kan jeg muligens seile din båt dit du ønsker. Yachtmaster Ocean uten skader over 80.000 n.m. ring +47 924 26 310 eller fi…

Startet av Åge Finckenhagen

0 feb 3, 2013

Tyrkia/ Middelhavet

Hei Mann 42, Båt 36(fot). Båten ligger på land i Bodrum, Tyrkia. Sjøsettes April. Tror det blir ensomt alene. Trenger selskap/ mannskap. M…

Startet av Eirik Fossen

0 jan 5, 2013

Låner ut vår lang-turbåt for seilas fra Karibien til Norge

Hei Vi er fem unge menn som har vært to og et halvt år på langtur med en gateteaterforestilling (se blogg www.zirkmir.com/wp). Vi har avslu…

Startet av Jacob Emil Klingen Borg

17 jan 4, 2013
Svar av Jacob Emil Klingen Borg

Ski&sail Tromsø og Lyngsalpene påsken 2013

I påsken 2013 ( 22mars til 1april) skal jeg seile båten min til Tromsø. Der i fra skal jeg utforske Lyngsalpene. Det blir seiling om dagen…

Startet av Oyvind Nilssen

0 des 30, 2012

Erika Parker trenger mannskap fra Portugal til kanariøyene forholdsvis snarlig og ekstra mannskap til atlanterkryss nov/desember

Hei Vi er for tiden i Cascais, utenfor Lisboa. Planen videre er å gå sørover mot lagos og seile direkte derfra til kanariøyene (ca. 550 mi…

Startet av Bjørnar Ørstavik

4 des 27, 2012
Svar av Kent Bajer

Karibia jul-nyttår 2012

Jeg har muligens en plass ombord i en 39 Catamaran. dato 14-12 til 14-01 ca Fly koster tur-retur ca 12.000,- Ta kontakt....:-)   Mvh Trollet

Startet av truls nilsen

4 des 19, 2012
Svar av Stian

Svalbard sommeren 2013? Jeg vil være med!

Ønsker å bli med en seilbåt til Svalbard sommeren 2013. Fleksibel på når/hvor. Har seileerfaring. Ta kontakt! kristoffer.hoidal@gmail.com…

Startet av KristofferH

0 des 12, 2012

Trenger du å få utført et reiseoppdrag?

Nyoppstartet tjeneste som tilbyr utførelse av reiseoppdrag av forskjellig art, kjører nå frem til nyttår tilbud om å utføre oppdraget kostn…

Startet av Reiseoppdrag

1 des 10, 2012
Svar av Vegard Mahle Aas

Sommertur 2013

Som oppvarming til en lenger "seilerundtomkringtur" om noen år har jeg tenkt å seile fra Gøteborg via Danmark til Skottland og tilbake i so…

Startet av Bjørn Meek

0 nov 30, 2012

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår