Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Ledig plass

Har ledig plass på tur til Scotland i sommer. se www.seilshanty.com og http://www.worldcruising.com/maltscruise/ send e-post til ja-hoe@onl…

Startet av Jan Høvik

5 apr 22, 2012
Svar av aase216

Medseiler søkes for et par måneder i Karibien.

Jeg skal seile en båt for en amerikansk kompis fra Dominikanske Republikk til Guatemala. Jeg er ombord i skuta nå, men eieren av båten må h…

Startet av Sten Ingvar Solli

7 apr 8, 2012
Svar av Anja Elmine Basma

Armatura Borealis søker "Kokke" fra Panama til Galapagos

Armatura Borealis ligger for tiden i Shelter Bay Marina i Panama (Atlanterhavssiden), 19april er datoen vi har fått igjennom panama kanalen…

Startet av Magnus Antonsen

0 apr 6, 2012

Mannskap til seiltur, hellas-portugal

Leter etter 1-2 stk mannskap til å være med å seile en 35-fots beneteau fra lefkas, hellas til lagos, portugal. Avreise i begynnelsen av ju…

Startet av Pål Henning Hansen

0 mar 31, 2012

Karibia- Azorene

Jeg seiler min Jeanneau Sun Odyssey 54 DS fra Tortola eller der omkring mot Azorene rundt 12-15 april. Jeg trenger mannskap! Selv er jeg en…

Startet av Ingve Kjelsrud

4 mar 26, 2012
Svar av Ingve Kjelsrud

søker mannskap til Nordvest pasasjen.fra mai til oktober

Søker ei kvinnelig seiler som ønsker og være med på turen gjennom nordvest pasasjen. seilturen starter på Svalbard medio mai og vare til ok…

Startet av Nick Weis-Fogh

2 mar 25, 2012
Svar av Nick Weis-Fogh

Karibien og resten av verden fra juli 2012

Vi er tre gutter som skal avsted på jordomseiling i 2012. Vi trenger spesielt mannskap fra 1 juli 2012, men det er muligheter for å bli med…

Startet av Andreas Bergesen Kolstø

0 mar 22, 2012

Atlanterhavs-seilas fra Karibien til Azorene. Mulighet til å bli med videre til Gilbratar

Havseileren Summer Star, Jeanneau 54 DS, seiler fra St.Thomas etter påske, med kurs for Horta på Azorene.  Tar med reisefølge, mann, kvinne…

Startet av Morten Wichstrøm

0 mar 22, 2012

Svalbard juli / august

ser at han Mark søker kvinnelig medseiler til Nord-vest-passasjen.....da skal jeg gjøre det samme men altså til Svalbard. Jeg har seilt opp…

Startet av Berthold Hinrichs

0 mar 16, 2012

Mannskap NordSpania-Trondheim mai/juni 2012

Vi er for tiden i SørSpania, og har tilbragt snart 4mnd i sol og varme, og skal seile oppover kysten av Portugal nå snart med nesen nordove…

Startet av Hanne Horn

2 mar 16, 2012
Svar av Odd-Rune Lilleskare

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår