Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

GRAND DANOIS SEJLER I CARIBÈAN

  Har du lyst til at være med på sejladsen fra St.Lucia til Cuba og undervejs besøge mange af de fantastiske øer. Gå ind på www.suntrip.dk

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

0 mar 13, 2012

Mannskap søkes fra Azorene til Irland.

Søker 1 eller 2 personer som har lyst til å mønstre på som mannskap på Iris, en Jeanneau Sun Odyssey 42.2. Seiler fra Karibien, men mangler…

Startet av Jan Petter Kvisle

5 mar 11, 2012
Svar av Jan Petter Kvisle

Være med å seile fra Panama til Galapagos ? 3 uker - 15.000 per pers

Vi har ledig plass. Avreise igjennom Panama ca 5 April (Atlanterhavssiden) bunkring og klargjøring på Stillehavssiden 7-8april. Avreise til…

Startet av Magnus Antonsen

0 mar 10, 2012

Mannskap søkes fra Azorene til Irland.

Seiler fra Karibien til Norge, men trenger 1 person som mannskap fra Azorene til Irland, eller helt til Norge. Avgang fra Azorene 2. juni.…

Startet av Jan Petter Kvisle

0 mar 9, 2012

jordomseiling eller bare seile litt i karibien?

Kunne noen tenke deg å bli med oss på jordomseiling kanskje? Vi er noen stykker som skal hele jorden rundt. Båten er nå i karibien. Jeg rei…

Startet av Andreas Bergesen Kolstø

5 mar 8, 2012
Svar av Andreas Bergesen Kolstø

kanalseilas Sete Frankrike til Tyskland,Holland

Hei,har planer om å hente båt hjem til Norge gjennom kanalene.Noen som har erfaring og vet  om max airdraft på disse kanalene?

Startet av Hans Andre Hamnvåg

3 mar 7, 2012
Svar av John Ole Heggtveit

Nokon som skal på langtur i 2012/2013?

Hei! Eg er i planleggingsfasen av ei jordomsegling med start i 2012 eller 2013 (litt avhengig av økonomien). I samband med dette lurer eg p…

Startet av Kjell Arne Steinsvik

10 mar 6, 2012
Svar av John Johannessen

Seile Norskekysten vinteren 2013.

Planlegger og seile fra Arendal til Lofoten,Januar-Februar i 2013.Jeg har seilt Norskekysten en gang før men vil gjærne oppleve den på vint…

Startet av Espen Paulsen

1 mar 3, 2012
Svar av Ine Margrethe

Mannskap til seilas søkes

Fra Norge til Island, via Shetland og Færøyene og retur.Avgang vil være i slutten av mai. 31 fots motorseiler Viksund gold fish og er godt…

Startet av Gunnar Sørvåg

1 feb 14, 2012
Svar av Kjell Inge

Skal fra kanariøyene til Thailand, via Fransk Polynesia. Trenger mannskap fra november.

Er noen interresert i å vere med på noen av etappene så bare send meg en mail. Er fortiden i Povoa do Varzim i Portugal, og seiler til Made…

Startet av Aage Lenart Rougnø

5 feb 13, 2012
Svar av Jan Håvard Selseng

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår