Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Jordomseiling 2012, plass til noen flere.

Vi er noen stykker som skal avsted på jordomseiling oktober 2012. mange plasser er blitt fyldt opp, pengene er snart på plass og båten begy…

Startet av Andreas Bergesen Kolstø

0 okt 15, 2011

SY TIMEOUT har ledig mannskapsplass

SY TIMEOUT, en 50 fots splitter ny Hanse 495, ligger klar for avgang i Stavanger. Båten skal seiles til Grand Canaria.  Båten har ledig man…

Startet av Raymond I

0 okt 8, 2011

S/Y Aud starter sin jordomseiling i desember!

S/Y Aud starter endelig sin jordomseiling fra Karibien i desember. Vi har alltid bruk for eventyrlystent mannskap ombord! Ønsker du å være…

Startet av KristofferH

2 okt 6, 2011
Svar av Anne Bjørg Halse Lervik

Mannskap over atlanteren til Brasil

Njord er en nybygget Ovni 395 som nå ligger  i Las Palmas. Planen er å seile fra Las Palmas til Kapp Verde ca. 1 oktober. Etter noen dagers…

Startet av Geir Kvisten

3 sep 26, 2011
Svar av Linn Selstad

Kaptein med kystskipper d5l / d5la

Jobber med et prosjekt som dreier seg om en jordomseiling. Det er ennå  ikke noe båt på plass, vi er i planleggingsfasen for dette prosjekt…

Startet av Andreas Krogseth

5 sep 22, 2011
Svar av Andreas Krogseth

Trenger mannskap fra 5 oktober i solfylte karibien!

Jeg har en 40 fot skøyte på Aruba jeg skal seile østover til Grenada i oktober. Mitt kjære mannskap Knut fra Trollwind er desverre gått bor…

Startet av Morten Arne

8 sep 20, 2011
Svar av Bent

Mannskap

Seilasen deres er veldig interessant, og kunne gjerne tenke meg å delta. Noe kort tid på meg, men fint om jeg kan få mere info om opplegget…

Startet av Jarl Frivold

0 sep 17, 2011

Småbarnsfamilie søker mannskap til ARC 2011

Vi skal seile over Atlanteren 20 november fra Gran Canaria til Karibien med en trygg, håndlaget svensk seilbåt på 37 fot bygget i 1998 (Hal…

Startet av Helge Berg

2 sep 5, 2011
Svar av Helge Berg

Skal seile Tromsø - Vadsø i løpet av september eller oktober med min 31 fots Nessy94.

Skal flytte min  31 fots Nessy94 seilbåt fra Tromsø til Vadsø i løpet av september eller oktober. Regner med at turen tar ca. 7 dager ved 3…

Startet av Odd-Erik Johansen

0 sep 2, 2011

Vi trenger fremdeles partnere til vår jordomseiling.

Vi planlegger jordomseiling i oktober 2012. Søker partnere til å bli med på hele eller deler av reisen, partnere vil kjøpe seg inn i båten.…

Startet av Andreas Bergesen Kolstø

1 sep 1, 2011
Svar av S/Y Aurora

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår