Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Ledig plass på katamaran på den klassiske jordomseilingsruta.

Vi har ledig plass på katamaran type lagoon 500 eller lagoon 440. for delere av turen. vi kommer ti lå ta den klassiske jordomseilingsruta.…

Startet av Kjetil Sivertsen

0 okt 4, 2009

Esperanca 53 fod i Karibien

Esperanca er for tiden i Venezuela og sejler rundt i Karibien fra 15.10.09. Afslappet sejlads med god tid i land.

Startet av Peter Pedersen

2 sep 4, 2009
Svar av Peter Pedersen

Behov for mannskap, Adriaterhavet - Frøya

Hei, Prøver her også. Er i ferd med å kjøpe 49' motorseiler i Adriaterhavet. Som den ferskingen jeg er, trenger jeg mannskap til å seile "d…

Startet av Kjell Roger Jensen

1 aug 11, 2009
Svar av Håkon Hesselberg

seile i varmen i vinter? trenger manskap

mannskap norge tyrkia søkes omg. mail til seilpost@hotmail.com avgang første uka i october

Startet av raymond myhre

2 aug 3, 2009
Svar av raymond myhre

Seilas Europa-Kina 2010/2011

Hei, Noen som har lyst til å være med på seilas Europa-Kina 2010-2011 + seilas ned langs kysten av kina til HongKong/Macau. Du trenger selv…

Startet av linzeyang

0 jul 22, 2009

Kan du seile? vi kan ikke..

Vi er et par på 32 og 22 og vi skal kjøpe båt i usa eller karibien denne høsten/tidlig vinter. Har liten til ingen seiler erfaring fra før…

Startet av Rasmus

2 jul 12, 2009
Svar av Nils Tarberg

Seile Bergen-Fredrikstad i påsken? Jeg trenger å hyre mannskap!

Jeg har kjøpt meg seilbåt i Bergen og trenger å seile denne til båtplassen sin på Onsøy i Fredrikstad i påsken. Min kamerat som skulle være…

Startet av KristofferH

0 mar 31, 2009

"Liten familie ønsker å være med på jordomseiling"

Hei Jan K og Janne! Pga sorgenfri har lagt om portalen får jeg ikke svart på mailen din. Vennligst send din e-mail adresse til skipper@kata…

Startet av Gerhard Tost

0 mar 3, 2009

Trenger mannskap til Langtur

Hei! Trenger mannskap på en eller flere av etappene Florida-New York, New York - Grønland, Grønland - Island, Island - Norge. For å¨se mer…

Startet av Vidar Mong

0 feb 26, 2009

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår