Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Mannskap søkes fra Bodø til Drøbak

Avreise fra Bodø ca 17 juni. Opplev Helgelandskysten i midnattsol og med god til til å besøke mange av de flotte havnene underveis,Mange et…

Startet av Thor Ole Fongaard

2 jun 13, 2016
Svar av Georg Kalland

Seilerhjelp fra Italia til Norge evt Sverige

Ønsker hjelp av 1 til tre båtglade personer for å seile hjem en svenskbygd Fantasi 44 Pilothouse 2004 i sommer. I første omgang til Gibralt…

Startet av Geir E A Kvamme

0 jun 13, 2016

Østersjøen 2016

Jeg skal utforske den Finnske skjærgård. Mulig avstikker til de baltiske stater. Korte avstadnder, maks 2-3 døgn i sjøen. Lyst til å nyte s…

Startet av Kenneth Marthinsen

8 jun 12, 2016
Svar av Pekka

Påmønstring i Fransk Polynesia NÅ?

Påmønstring i Fransk Polynesia NÅ ? S/Y DET GODE LIV seiler for tiden mellom øyene i Fransk Polynesia. Regner med å være på Tahiti om ca.3…

Startet av Roar Bekkelund

8 mai 30, 2016
Svar av Rigmor Solnes

Båttur fra Gran Canaria til Spania (Østkyst)

Hei jeg er en ung 63 åring som er penslonert. Tidligere har jeg vært skipselektriker og seilt på nesten alle hav. Videre har jeg også mekan…

Startet av Viggo Høy

1 mai 22, 2016
Svar av Håkon Hesselberg

Seilkurs over Atlanteren, nå i November og i Mai 2017.

Vårt seilkurs på 2 båter over Atlanteren i årets ARC + er nesten fullbooket, så vi setter også opp seilkurs på tilbaketuren i mai. Fra Puer…

Startet av Morten Wichstrøm

0 mai 17, 2016

Seilere ønskes for kryssing av nord Atlanteren. NY- Grønland- Færøyene- Shetland- Norge.

Vår 39 fot Colin Archer har plan om å krysse den nord atlantiske rute og trenger mannskap som har lyst til å seile og oppleve mye fin na…

Startet av Jan Erik Holto

4 mai 15, 2016
Svar av Rigmor Solnes

Mannskap søkes langs nordlandskysten i juni

Heisann, jeg har tenkt å seile oppover nordlandskysten i juni og det hadde vært både hyggelig og praktisk å ha med noe mannskap. Tanken er…

Startet av Vegard Mahle Aas

1 mai 15, 2016
Svar av Rigmor Solnes

Båttur fra Gran Canaria til Spania (Østkyst)

Hei jeg er en ung 63 åring som er penslonert. Tidligere har jeg vært skipselektriker og seilt på nesten alle hav. Videre har jeg også mekan…

Startet av Viggo Høy

0 mai 7, 2016

Båttur fra Gran Canaria til Spania (Østkyst)

Hei jeg er en ung 63 åring som er penslonert. Tidligere har jeg vært skipselektriker og seilt på nesten alle hav. Videre har jeg også mekan…

Startet av Viggo Høy

0 mai 7, 2016

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår