Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Båttur fra Gran Canaria til Spania (Østkyst)

Hei jeg er en ung 63 åring som er penslonert. Tidligere har jeg vært skipselektriker og seilt på nesten alle hav. Videre har jeg også mekan…

Startet av Viggo Høy

0 mai 7, 2016

Båttur fra Gran Canaria til Spania (Østkyst)

Hei jeg er en ung 63 åring som er penslonert. Tidligere har jeg vært skipselektriker og seilt på nesten alle hav. Videre har jeg også mekan…

Startet av Viggo Høy

0 mai 7, 2016

Panama Kanalen - Påskeøya - Patagonia

Hei, Stella Polaris er på seiltur sørover og håpte at noen har lyst å være med på eventyr. Planen er å gå igjennom Panama Kanalen i begyn…

Startet av Andreas Julseth

6 mai 2, 2016
Svar av Andreas Julseth

Brasil - Uruguai!

Hei. Jeg skal om kort tid reise ned til båten min i Brasil, hvor jeg har tenkt å seile den fra Cabedelo - Salvador - Rio de Janeiro - Urugu…

Startet av axel gravningsbråten

1 mai 2, 2016
Svar av Rigmor Solnes

17.Mai på Shetland

Bli med på seiltur til Shetland. Seiler fra Stord 15 mai, tilbake 20.mai. Båten er en Hanse 470e. 4 lugarer. e-post:sigmu-li@online.no tlf.…

Startet av Sigmund Lilleås

4 apr 24, 2016
Svar av Sigmund Lilleås

Har båt, trenger opplæring.

Heisann! Har akkurat kjøpt meg seilbåt, men skulle gjerne hatt noen til å vise meg litt om seiling, båten ligger klar til bruk i Fredriksta…

Startet av Henrik Watvedt

3 apr 22, 2016
Svar av Lars Karlstad

Interesse for å være med langs norskekysten?

Hei, Ligger i Brønnøysund nå etter å ha gått fra Fredrikstad for en mnd siden. Er uten folk nå fremover og hadde vært fint å hatt med noen…

Startet av Birk Ager-Wick

0 apr 21, 2016

Tur til shetland og orknøyene

Par eller gode venner(må dele lugar) søkes til seiltur til shetland og orknøyene de to første ukene i august. Båten er en Beneteau oceanis…

Startet av Andreas Ekrheim

0 apr 18, 2016

Seilkurs og Atlanterhavs-seiling, ARC + i november 2016

Seilkurs og Atlanterhavs-seiling, ARC + i november 2016 Fra 1.november til 1.desember planlegger vi en ARC + overseiling fra Las Palmas til…

Startet av Morten Wichstrøm

5 apr 7, 2016
Svar av Morten Wichstrøm

Brasil - Uruguai!

Hei. Jeg skal om kort tid reise ned til båten min i Brasil, hvor jeg har tenkt å seile den fra Cabedelo - Salvador - Rio de Janeiro - Urugu…

Startet av axel gravningsbråten

0 mar 27, 2016

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår