Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Brasil og sørover

Hei.  Seilte tidligere i år fra Frankrike til Brasil (Cabedelo, paraiba). Sammen med 2 andre jeg møtte her på Sorgenfri.  Nå har jeg lyst…

Startet av axel gravningsbråten

14 mar 26, 2016
Svar av axel gravningsbråten

Seile til Danmark

Vurderer en tur 19+ mars til skagen. Alt av interesse. Båten ligger på sjøen men er ikke videre klargjort for sesongen foruten vanlig vedli…

Startet av Håvard Holtskog M

0 mar 19, 2016

SEILKURS og Atlanterhavs-seiling, ARC + i november 2016

SEILKURS og Atlanterhavs-seiling, ARC + i november 2016 Fra 1.november til 1.desember planlegger vi en ARC + overseiling fra Las Palmas til…

Startet av Morten Wichstrøm

0 mar 12, 2016

Bonaire til Puerto Rico, NÅ ! Gratistur !

Havseileren Nelly II, en Malø 46 med masse utstyr,  ligger nå på Bonaire og skal til Puerto Rico i neste uke, dvs uke 11.  Blir du med ? Bå…

Startet av Morten Wichstrøm

0 mar 11, 2016

SY Villvind søker mannskap til seileferd i Arktis

SY Villvind har nå vært på langtur i ett og ett halvt år og er underveis mot østkysten av USA og Canada. Målsettingen er å ankomme Canada i…

Startet av Tore Klungland

0 feb 22, 2016

Bohuslän och Danmark /Norge.

Planerar segla i Bohuslän och eventuellt Danmark /Norge. Någon som är intresserad?

Startet av Hans Kjellberg

1 feb 15, 2016
Svar av Eirik Vågenes

Langtur 2016 Irland - Norge - Svalbard - Marocco - Karibia

Båten er en Bruce Roberts 53 bygget av sjøkrigskolen i Hamburg i -89 krysset atlantern 16 ganger og seilt to ganger rundt kula vår. Årets e…

Startet av Sy Fairwinds

0 feb 11, 2016

Rundt Skandinavia 2016

Hei! Har nå bestemt meg for ikke å gå sørover neste år, men nordover! Trenger i den forbindelse 1-2 personer som kan tenke seg å være med å…

Startet av Birk Ager-Wick

1 jan 14, 2016
Svar av Mathias erdahl Dos Santos Henriq

sailing the farm september 2015

Sailing the Farm late september 2015Hi everyone!Another productive month and our boat hopefully soon to be in water.Farm news: The bee-seea…

Startet av linzeyang

1 jan 10, 2016
Svar av Per Kallestad

S/Y Pantarei trenger mannskap i begynnelsen av april 2016.

Pantarei trenger mannskap i begynnelsen av april 2016. En eller to. Jeg ligger I Martineque og skal seile til BVI. Via Dominica, Antiqa osv…

Startet av Magne Øvrehus

11 jan 7, 2016
Svar av Magne Øvrehus

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår