Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste hendelser |
---|---|---|
Registrere din båt i Karibia?Kjøp hele eller deler av et aksjeselskap som har en båt registrert i Antigua. Selskapets formål er drift av båten/båter. Nærmere opplysni… Startet av Nils Tarberg |
0 | mai 7, 2010 |
Liten søt seilbåt til billig penge - Triss 600 20 fots seilbåtInformasjon Type Seilbåt/Motorseiler Merke Andre Modell Triss 600 Årsmodell 1978 Lengde(fot) 20 Lengde… Startet av Markus Ingebretsen |
0 | apr 15, 2010 |
Beneteau First 456 til salgs (Asker)Maggy V er en meget solid bygget seilbåt. Modellen er designet av German Frers, og høster ofte kommentarer i havn for sine flotte linjer. B… Startet av Tom Osnes Svellingen |
0 | mar 22, 2010 |
Alan Wright 32 fot tilsalgs med masse utstyr i New Zealand, ca 200 000 krHei vi har en Alan Wright 32 fots baat tilsalgs i New Zealand. Vi kjopte den for aa seile fra New Zealand til Tonga - Fiji - Vanuatu - New… Startet av Ole |
5 |
sep 6, 2009 Svar av Ole |
Hero 101 til salgs!Etter to års langtur til Sør-Amerika og Karibien selger vi Orion. Båten er fullt utstyrt for langtur. Sjekk ut annonse på finn.no kode 1774… Startet av olav haugen moen |
0 | aug 2, 2009 |
Adriatica til salgs i ItaliaAphrodite 42, byggår 1988. For info, utrustningsliste og kontaktinfo se aphrodite42.wordpress.com. Mvh Inga Sæther. Startet av Inga Sæther |
0 | aug 1, 2009 |
Vurderer salg av vår TRIO 96Da jeg nå skal tilbringe 2 år på teknisk fagskole for å ta D1 sertifikat, vurderer jeg å selge vår 32 fot`s TRIO 96. Båten er en svenskbygg… Startet av Odd-Rune Lilleskare |
3 |
jun 10, 2009 Svar av Odd-Rune Lilleskare |
KLAR TIL Å SEILE LANGT - BENETEAU OCEANIS 393Båten er ferdig utstyrt for langturseiling. Beneteau Oceanis 393 (tre lugarer, nedfellbart bord til dobbeltseng- sover 8). Har alt tenkelig… Startet av greiegry |
2 |
apr 17, 2009 Svar av greiegry |
Vurderer salg av vår TRIO 96Da jeg nå skal tilbringe 2 år på teknisk fagskole for å ta D1 sertifikat, vurderer jeg å selge vår 32 fot`s TRIO 96. Båten er en svenskbygg… Startet av Odd-Rune Lilleskare |
0 | apr 8, 2009 |
På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.
© 2025 Opprettet av Sorgenfri. Drives av