Båt til salgs (119)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Kings Cruiser 33 - Rigget for langtur

Gled dykk, eventyrseglarar av Noreg! Havets okse leitar etter hennar framtidige eigar! Ho er staut, ja attende frå då ho vart døypt av ver…

Startet av Joakim Kjølleberg

0 sep 26, 2013

Båt til salgs i Karibien!

Har en 36 fot Bavaria Holiday 1999 mod tilsalgs. båten ble kjøpt i Croatia juli 2012, og seilte den gjennom middelhavet og deretter over at…

Startet av Tom Alexander Løken

0 aug 31, 2013

Albin Nova 33 fot

Lättseglad trygg båt till salu. Novan är lättdriven och tar sjön väl. Båten är byggd 1982-83.  Massa utrustning som jolle, radar med mera.…

Startet av Hans Kjellberg

0 jun 18, 2013

albin vega prosjekt selges

nedslipt vega (uten motor),nesten klar for lakkering selges.delevis komplett nytt interiør,(må monteres)nytt storseil i pakke.forseil på ru…

Startet av robert hagquist

1 jun 17, 2013
Svar av Per V

Spansk trøbbel!

Prøver å kjøpe en Lagoon 5oo i Alicante! 6 -7 måneder for å få den registrert ut av Spania som norske myndigheter får den dokumentasjonen…

Startet av Arne Østbye

3 mai 28, 2013
Svar av Ådne Hestenes

King Cruiser 33 til salgs

God langtur seiler selges http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=41721196  

Startet av Aril Gabrielsen

0 mai 28, 2013

Oksø 32 / Langturseiler/ Familiebåt / Turbåt/ Jordomseiler /Klassiker/ fullpakke

Hei ! Vi er 3 gutter som er i ferd med å få realisert drømmen vår. Nå har vi dessverre kommet til det siste kaptittelet , hvor det er på ti…

Startet av Martin Duås

0 mai 21, 2013

Langfærdsbåt till salgs i Karibien "L28"

    Hej, jag anvænder mig av min væn Håvards sida før att nå ut till bredare publik som kan tænkas segla Laurin 28 Link till min Seilingsbl…

Startet av Håvard Olsen

0 mai 3, 2013

Contessa 26 til salgs (99000 kr)

Tel 41457875 Joachim Båten ligger i Risør. 1974 mod

Startet av joachim lindstøl

1 apr 30, 2013
Svar av joachim lindstøl

motorbåt selges til høyest bud

Jeg selger nå mitt kjære eie som trofast har tatt meg på mange fantastisk turer. Båten er en flott båt for famile på 30 fot. Motoren er en…

Startet av Lev livet

1 apr 16, 2013
Svar av Lev livet

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår