Jordomseilere og andre langseilere (120)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

MIDDELHAVET PÅ EUROPEISKE KANALER

vi er to plastsjekter som går til syd-frankrike og middelhavet fra arendal via kanalene i europa juni 2019. hvis du er interessert i å følg…

Startet av nilspe

0 mar 11, 2018

Vær, vind og strøm Nord-Atlanteren / Barentshavet

Hei Vi skal seile ruten Ålesund - Shetland - Færøyene - Island - Svalbard - Tromsø neste sommer (Mai - September)  Det jeg er usikker på er…

Startet av Sondre Iversen Misund

1 feb 21, 2018
Svar av øyvind høgslund

Alo Mikkel 32 på jordomseiling?

Hei, Kikker på båt til jordomseiling på moderat budsjett. Ser at Alo MIkkel 32 selges billig. Er dette en egnet båt for jordomseiling? har…

Startet av Christine Nordal

1 okt 15, 2017
Svar av Svein Lien

Alo Mikkel 32 på jordomseiling?

Hei, Kikker på båt til jordomseiling på moderat budsjett. Ser at Alo MIkkel 32 selges billig. Er dette en egnet båt for jordomseiling kvali…

Startet av Christine Nordal

0 sep 10, 2017

Visum

Hei! Jeg skal reise ett år, i hovedsak backpacking, men håper jeg kan få noen perioder som crew på seilbåt også. Ønsker å kjøpe en enveisbi…

Startet av Irene Weel

0 aug 4, 2017

Sommerferie Greske øyer / Tyrkia. 2017

Hei, familie på fem trenger litt tips om seilings ruter rundt de greske øyer.  Tanken er og seile vestover fra Didim, Tyrkia. Hvor båten li…

Startet av Svend Espeseter

0 mai 28, 2017

Cayman Islands månedskifte Juni/Juli anyone?

Hei. Jeg har blitt invitert til CayFilm med en musikkvideo jeg har laget. CayFilm er en filmfestival på cayman Islands fra 30 juni til 3 j…

Startet av Kenneth Åkerland Berg

0 mai 2, 2017

Polar seilekspedisjon

Heisan. Til neste vår drar vi 6 mann på en lengre tur. Planen er å starte fra Tromsø, seile til Svalbard, opp til isen, Grønland, Jan Mayen…

Startet av Sondre Iversen Misund

0 apr 30, 2017

Sailing the farm - want to join?

Interested in self-sufficiency? Want to help build a community? Love the sea? Our collective, on an organic farm a few hours north of Oslo,…

Startet av linzeyang

17 apr 20, 2017
Svar av linzeyang

Medisinskrin til langtur

Hei alle langseilere. Har dere en ferdiglaget liste over hvilke medikamenter, - og medisinsk utstyr, det vil være klokt å ha ombord? Tenke…

Startet av Roger Nilsen

0 apr 8, 2017

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår