Jordomseilere og andre langseilere (120)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Bekledning vinterstid

Skal være mannskap på båt som seiler norskekysten sørover fra nå i mars måned. Er litt bekymret for at dette kan være en kald fornøyelse, t…

Startet av Trond Einar Olaussen

2 mar 2, 2011
Svar av Trond Einar Olaussen

forsikring

jeg er for tiden på langtur og har brukt mye tid på å sjekke blant annet forsikring. fikk en pris på 76600 fra pathanaitous og 2 andre til…

Startet av www.sysasha.no

6 jan 13, 2011
Svar av www.sysasha.no

Nemo of Sweden på tur mot Antarktis

2 svenska gutter på tur mot Antarktis. Vi startade i "norska" Strömstad och har under första året seglat till Brasil. Här har vi det ganska…

Startet av Andreas Viltfjäll

0 jan 5, 2011

las palmas

her er et tipr til dere som er eller skal til las palmas eller gran canaria og trenger å fikse på båten.. alle butikkene på brygga tar seg…

Startet av www.sysasha.no

0 des 23, 2010

Egnet fiskeutstyr på havkryssinger

Hei, Vil gjerne ha noen erfaringer med fiskeutstyr på kryssinger: Kroker, søkke etc. Selv har jeg tenkt å bruke dette: Se bloggen   Nettsid…

Startet av Alex Pedersen

5 nov 3, 2010
Svar av Peder O. Krogh

Følg oss på jordomseiling

www.sailingfortia.net

Startet av Ole Petter Hoem

0 okt 30, 2010

Kronerulling for mastereparasjon til Markus Ingebretsen

Mange har sikkert lagt merke til 18 år gamle Markus Ingebretsen som har lagt ut på langtur i sin Comfort 30. Nylig var han uheldig med sitt…

Startet av Magne Hjelle

1 okt 18, 2010
Svar av Arve Rasmussen

Solo på kryss og tvers av jorda

Heisann:) Da var mitt eventyr igang. Jeg skal seile solo (værtfall første året) på kryss og tvers av jorda i min Comfort 30.  Følg meg på h…

Startet av Markus Ingebretsen

1 jul 5, 2010
Svar av Arild Gjervik

Middelhavet 2010 -

Heia   Vi er en liten familie på 3, Far (44) to sønner på 15 og en på 18 som seiler fra Tyrkia mot Gibraltar.   Vi kommer til å seile innom…

Startet av Kjetil Sivertsen

1 jun 15, 2010
Svar av Vi som seiler i Middelhavet

Langtur langs Norskekysten

Kva med å starte langturdrømmen med ein tur til Lofoten. Bute Sail er godkjendt RYA seglsenter stasjonert i Stongfjorden. Frå 4 Juni start…

Startet av Arild Gjervik

3 mai 28, 2010
Svar av Arild Gjervik

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår