Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Båt i Sør-Europa

Hei! Vi er to seilevante damer i 40-årene som har lyst til å dra på tur i slutten av oktober, fra ca 25. oktober. Begge har vi blant annet…

Startet av Oliv

0 sep 23, 2014

Båt sökes i Karibien Jul/Nyår

Vi är två tjejer 35 år respektive 40 år som söker båt i Karibien ca av 18 dec till 10 jan.  Vi gillar idrott, äventyr och segling. Vi båda…

Startet av Åza Jorudd

0 sep 23, 2014

Nybegynnerpar ønsker å være med på tur, Oslo

Hei. Jeg og kjæresten min vil gjerne være med å seile. Vi er båtvante begge to, men ganske uerfarne når det kommer til seiling. Er sporty o…

Startet av Kari O Hvattum

0 sep 21, 2014

søker båt til langtur.

Mann 24år, fra Tjøme, søker båt for langtur. Jeg hadde opprinnelig tenkt å reise på tur me egen båt, men har revurdert dette på gunn av kos…

Startet av Andreas Thorbeck

6 sep 14, 2014
Svar av Andreas Thorbeck

Gutt 24 søker båt fra september/oktober :)

Nå har jeg vært for lenge på en plass, så fra høsten tar jeg et år fri fra studier for å reise! Jeg er en gutt på 24 år som bor i Trondhei…

Startet av Magnus Lønvik

2 sep 11, 2014
Svar av Kent Norman

Trenger kunnskap - Rogaland

Jeg har lenge drømt om jordomseiling og det frie livet til sjøs. Planleggingen er i gang, selv om drømmen må vente i noen år til. Jeg treng…

Startet av Mari Antoinette Thoresen

7 sep 11, 2014
Svar av Kent Norman

Sailing in the carribean

Hi, any sailors out there wililng to take on a student short of cash? I'd be happy to work my way around as a cook :D I'll be in Fort de Fr…

Startet av Henriette Regine Smith

1 sep 11, 2014
Svar av Kent Norman

Lærevillig 22-åring søker seildrømmen

Hei. Jeg er en 22 år gammel mann fra Asker som lenge har drømt om å legge ut på en lengre seiltur fra og med August 2014. Har nå et år "fri…

Startet av Håkon Stein

1 sep 11, 2014
Svar av Kent Norman

Praktisk og lærevillig mann på 28 år med ulik erfaring søker båt

Jeg søker plass som crew på båt for kryssing av Atlanteren ved ARC`en eller lignende mot slutten av 2014. Jeg har erfaring fra sjøen, men l…

Startet av André Anker-Hansen Rønbeck

1 sep 11, 2014
Svar av Kent Norman

Seilbåt i Mauritius area.

Hi We are two crew members ! mate and a captain that is looking to work on a boat in the Meditaranian ocean or around the island of Mauriti…

Startet av Louise Erlbeck

0 jul 27, 2014

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår