Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

GRAND DANOIS sejler i Caribien

>Hej hvis du ikke kommer med en båd over Atlanten så ligger jeg allerede i Caribien du skal være velkommen Kig ind på www.suntrip.dk

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

0 aug 17, 2013

GRAND DANOIS sejler i Caribien

Kig ind på www.suntrip.dk og bliv inspireret

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

0 jul 29, 2013

Gast søger et sejlskib på Stillehavet i 2014

Jeg søger et sejlskib, som skal sejle på Stillehavet i 2014. Jeg kan sejle med i seks til ni måneder som gast. Jeg skal sejle med en båd fr…

Startet av Michael Kjærgaard

0 jul 8, 2013

Søker erfaring og nye bekjentskap

Hei. Jeg er 23 år fra Tønsberg og vil være med på langseiling. Sted er ikke så viktig, og jeg har heller ingen hast med å komme meg hjem. O…

Startet av Martin Uthus

6 jul 6, 2013
Svar av Andreas Bergesen Kolstø

manskap 2015?

hei noen som trenger manskap i caribien/stillehave 2015? har erfaring.  

Startet av Håvard .H

1 jul 6, 2013
Svar av Andreas Bergesen Kolstø

GRAND DANOIS sejler i Caribien fra november til 01 april 2014

Har du lyst til at være gast på en 13 meter (44") 6 køjepladser. Erfaring er ikke nødvendig den får du ombord! Vi sejler mellem Saint Lu…

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

0 jun 27, 2013

Trenger du mannskap til Arken 2013?

Jeg er en gutt på 20 år som ønsker å seile over Atlanteren til høsten. Har vokst opp i båt, litt seilerfaring. Har fritidskippersertifikat…

Startet av Thomas Furu

1 jun 5, 2013
Svar av roar pedersen

Sommer 2013

Hei ! Har akkurat funnet ut når jeg har ferie, har ingen planer for sommeren. Og har lenge vurdert å prøve å finne en båt jeg kan mønstre p…

Startet av Morten

0 jun 2, 2013

Søker båt i juli

28 år gammel mann ønsker å tilbringe sommerferien i juli på havet. Alt av interesse. Har seilerfaring fra norskekysten og charterturer i Kr…

Startet av Gb7seas

3 mai 28, 2013
Svar av Erik Bjørnstad

Mann 29, søker plass på båt i Karibien eller for Atlanterhavskryss

   Litt om meg: Jeg er 29 år gammel, bor i Oslo men er opprinnelig fra Kristiansand. Har båtførerprøven og dykkerlappen. Har dessverre ikk…

Startet av Stian

4 mai 24, 2013
Svar av Finn Hansen Svartvadet

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår