Mannskap søker båt (253)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Grønland i sommer og trenger mannskap?

Hei. Er det noen som skal seile til Grønland i juni/juli og trenger mannskap? Jeg har ikke erfaring med seiling (har prøvd bare 1 gang) men…

Startet av Mohsen Anvaari

0 mar 22, 2019

Eventyrlysten 22åring med "friår"

Uerfaren men med plan om å lære å seile i sommer. Sporty og frisk, lærer fort, lyst på erfaringer for livet. . Guttedrøm: jordomseiling. Må…

Startet av Ole Fjose

0 feb 17, 2019

22år gammel mann med fagbrev som matros og motormann søker seilerfaring

Hei!  Jeg er en 22år gammel mann fra Stord i Hordaland som søker seilerfaring. Jeg har tidligere bodd ombord på seilskipet Christian Radic…

Startet av Kjartan Boga Eikeland

1 nov 20, 2018
Svar av marian fasola

Offshore

Hei, ønsker å være med å seile offshore, er egentlig interessert i alt av turer når, som helst, og hvor som helst. Jeg er 55 år, og har sei…

Startet av Tor Egil Heimstad

1 nov 20, 2018
Svar av marian fasola

Trivelig mann på 60 ønsker å bli med på tur

Hei Familien min ønsker å oppfylle fatterns store drøm; være med på en lengre seilas. Han fyller 60 år i 2019, og en seilas på 3-4 uker (gj…

Startet av Axel Pettersen

2 sep 9, 2018
Svar av Kjell Inge

Livlig og driftig eventyrer søker båt fra februar 2019 - har litt seilererfaring.

Jeg funderer på å leie ut leiligheten min fra februar 2019 og reise så lenge jeg kan. Har litt seilererfaring fra en tur til Karibia vinter…

Startet av Rebecca Sejer Skår

1 jul 14, 2018
Svar av Freddy Vorgaard Andersen

Eventyrlysten

Hei og hå alle sammen.. Er det noen som kunne tenke seg å ha med en nordlæning med på tur ? Jeg har absolutt ingen erfaring om seiling, me…

Startet av Glenn Johansen

0 jun 28, 2018

Seilas fra Lofoten til Sandefjord/Oslo

Kjære seilere. Jobber som musiker, synger og spiller gitar. Og skal ha en spillejobb i Lofoten i slutten av august. Den 29. august skal jeg…

Startet av Anders Ringdal Strøm

0 mai 13, 2018

Mannskap for stillehavet, Snarest

Mann eller dame med helst noe seil erfaring  ønskes SNAREST, fra Panama med øy-hopping mot Newzeeland Bavaria42 cruiser,godt utstyrt Captai…

Startet av leif b larsen

0 mai 1, 2018

Nordover i juli og trenger mannskap?

Hei. Er det noen som skal seile i nordlige farvann i Norge / Svalbard / Grønland / annet, i juli, og trenger mannskap? Jeg er ikke veldig e…

Startet av Stine Tufte

2 apr 5, 2018
Svar av Rune A. Madsen

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2025   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår