Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Eventyrlysten 22åring med "friår"

Uerfaren men med plan om å lære å seile i sommer. Sporty og frisk, lærer fort, lyst på erfaringer for livet. . Guttedrøm: jordomseiling. Må…

Startet av Ole Fjose

0 feb 17, 2019

22år gammel mann med fagbrev som matros og motormann søker seilerfaring

Hei!  Jeg er en 22år gammel mann fra Stord i Hordaland som søker seilerfaring. Jeg har tidligere bodd ombord på seilskipet Christian Radic…

Startet av Kjartan Boga Eikeland

1 nov 20, 2018
Svar av marian fasola

Offshore

Hei, ønsker å være med å seile offshore, er egentlig interessert i alt av turer når, som helst, og hvor som helst. Jeg er 55 år, og har sei…

Startet av Tor Egil Heimstad

1 nov 20, 2018
Svar av marian fasola

Trivelig mann på 60 ønsker å bli med på tur

Hei Familien min ønsker å oppfylle fatterns store drøm; være med på en lengre seilas. Han fyller 60 år i 2019, og en seilas på 3-4 uker (gj…

Startet av Axel Pettersen

2 sep 9, 2018
Svar av Kjell Inge

Livlig og driftig eventyrer søker båt fra februar 2019 - har litt seilererfaring.

Jeg funderer på å leie ut leiligheten min fra februar 2019 og reise så lenge jeg kan. Har litt seilererfaring fra en tur til Karibia vinter…

Startet av Rebecca Sejer Skår

1 jul 14, 2018
Svar av Freddy Vorgaard Andersen

Eventyrlysten

Hei og hå alle sammen.. Er det noen som kunne tenke seg å ha med en nordlæning med på tur ? Jeg har absolutt ingen erfaring om seiling, me…

Startet av Glenn Johansen

0 jun 28, 2018

Seilas fra Lofoten til Sandefjord/Oslo

Kjære seilere. Jobber som musiker, synger og spiller gitar. Og skal ha en spillejobb i Lofoten i slutten av august. Den 29. august skal jeg…

Startet av Anders Ringdal Strøm

0 mai 13, 2018

Mannskap for stillehavet, Snarest

Mann eller dame med helst noe seil erfaring  ønskes SNAREST, fra Panama med øy-hopping mot Newzeeland Bavaria42 cruiser,godt utstyrt Captai…

Startet av leif b larsen

0 mai 1, 2018

Nordover i juli og trenger mannskap?

Hei. Er det noen som skal seile i nordlige farvann i Norge / Svalbard / Grønland / annet, i juli, og trenger mannskap? Jeg er ikke veldig e…

Startet av Stine Tufte

2 apr 5, 2018
Svar av Rune A. Madsen

Jordomseiling ønskes!

heisann! Jeg er en gutt på 20 år født og oppvokst på Nøtterøy og har vært mye på sjøen, har noe erfaring med seilbåt men ikke alt for mye.…

Startet av Marius Bakken

2 mar 20, 2018
Svar av roar pedersen

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår