Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Vil være mannskap

Noen trenger mannskap fra januar 2018? 

Startet av Sibylla Gjersund

1 mar 18, 2018
Svar av Lasse Husa

Fuerteventura/Lanzarote - Marokko

Hei! Skyter litt i lufta og hører om noen har tenkt seg fra Fuerteventura eller Lanzarote til Marokko 12.01, 13.01, eller 14.01? Mann på…

Startet av Sindre Ekanger

0 jan 7, 2018

Fuerteventura/Lanzarote - Marokko

Hei! Skyter litt i lufta og hører om noen har tenkt seg fra Fuerteventura eller Lanzarote til Marokko 12.01, 13.01, eller 14.01? Mann på…

Startet av Sindre Ekanger

0 jan 7, 2018

En avdanka aleneseiler søker båt i jula

Hei! Jeg lurer på om det er noen som kunne tenke seg litt selskap ombord i varmere strøk i jula i år? Jeg er en forhåndsvis erfaren langtu…

Startet av Jan Einar

0 nov 3, 2017

Noen som vet noen som seiler fra Sri Lanka i Januar/Februar

Hei! Jeg og partner - begge seilere - kommer til å befinne oss i Sri Lanka i Januar, og lurer på om det finnes noen båter som seiler derfra…

Startet av Brita Staal

0 aug 30, 2017

Mannskap til ARC2017? Seilt ARC 2008, flink kokk og tidl. sykepleier

Seilte ARC i 2008 med Tempest, og har lyst å gjøre Atlanterhavet på nytt + muligens noen uker i Karibien. Er utdannet sykepleier, god på in…

Startet av Tord Dale

0 jul 12, 2017

Noen som trenger mannskap til ARC 2017?

Hei alle sammen, Vi er et par, Jørn og Jill,på 47 og 48 som veldig gjerne vil være mannskap på en båt som skal seile ARC'en 2017. Dette se…

Startet av Jørn Aalefjær

0 jun 30, 2017

Noen som trenger mannskap 7. Juli til 13 /14. Juli?

Hei. Jeg har fri 07. Juli til 13 /14. juli og vil gjerne være mannskap ombord i en seilbåt i den perioden. Har erfaring med båtliv men ikke…

Startet av Helene Worren

6 jun 27, 2017
Svar av Helene Worren

Hiker søker hike!

Er midt i hike tur og er veldig gira på å få hike med en seilbåt mot at jeg jobber/hjelper på båten i starten av juli type 3-7 en gang. Ska…

Startet av Tage Urnes

0 jun 26, 2017

sjømann søker skute

Hei! Jeg har lang ferie i år (i så fall hele juli) og ønsker å bruke tiden på havet. Har jobbet i marinen i snart åtte år, så er godt vandt…

Startet av Anders Bibow Olsen

0 jun 14, 2017

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår