Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Vi trenger å lære - trenger du mannskap?

Hei!Vi er et par i midten av 30-årene som har planer om å reise på langtur med barna, men vi trenger å lære alt helt fra scratch. Vi leter…

Startet av Thomas Kjøsnes

3 nov 12, 2016
Svar av Geir Nicolaysen

Søker båt i Sør Europa

Jeg skal gå ut i ferie neste onsdag den 14 og har ferie fram til den 10 oktober.. Litt om meg selv: Mann i 50 åra, jeg har seilet i de sis…

Startet av Thomas Heitmann

0 sep 7, 2016

Henting/ levering av båter

Hei. Henter og leverer båter. Seil og motor. Inn og utland. Lang erfaring. Sertifikat: D5LA. Tlf.: +4791680811 e-post: sigmu-li@online.no  …

Startet av Sigmund Lilleås

0 aug 30, 2016

gutt 21 fullført førstegangstjenesten utenlands (båt)

jeg heter Torleif H 21år ifra Nes i Akershus. jeg har stor kunnskap innen friluftsliv siden vært aktiv innen speideren,jakt,friluftsliv gen…

Startet av Torleif Hagen

0 aug 13, 2016

Vi vil på langtur fra September!

Hei, vi er to kamerater på 27 år som vil på langtur! Vi har liten erfaring med seiling fra før, men er svært lærevillige og motiverte! Vi…

Startet av Espen Sletten

0 aug 3, 2016

Liten seiltur

Hei alle sammen, Jeg er som mange andre blitt permittert fra ingeniørjobben. Det tenkte jeg er en fin anledning til litt seiling, så om noe…

Startet av Pekka

2 jul 27, 2016
Svar av Pekka

En født seiler søker båt 26. Juni - 7. Juli

Jeg er en snart 38 år gammel kar med to små barn og krevende jobb som har 10 dager fri fra familie og jobb i slutten av juni/begynnelsen av…

Startet av Truls Halvorsen

1 jun 18, 2016
Svar av Kjell Inge

Landkrabbe søker seile erfaring

Hei! Noen i Oslo med seilbåt som kunne tenke seg å ta med en som veldig gjerne ønsker å få mer seile erfaring? Tenker i hovedsak dagstur/kv…

Startet av Anders T. Kjellman

0 mai 5, 2016

Har du en ekstra køye over atlanteren til Karibien rundt årsskiftet kanskje??

Hei! Jeg er en jente på 28 som trenger noen venner med en seilbåt over atlanteren rundt nov-jan:) Jeg har det siste året bodd 2 mnd på en…

Startet av Therese M

3 mai 3, 2016
Svar av sail

Et hyggelig par vil over atlantern! Noen som trenger mannskap?

Hei!  Vi er et par i 20 års aldern som er på jakt etter nye eventyr. Vi tenker oss over atlantern etter denne sommeren og ingenting hadde…

Startet av Charlotte Flatland

1 mai 3, 2016
Svar av sail

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår