Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Kompetent mannskap klar for atlanterkryssing! Arc 2016?

Hei. Jeg er en jente på 26 år som snart er ferdig med bachelor og gira på eventyr. Jeg har hatt en drøm i mange år om å krysse atlanteren,…

Startet av tina borge kvalsvik

0 apr 8, 2016

Søker lån av seilbåt med eller uten skipper/mannskap for eXXpedition Norge 2016

Hei, jeg var crewmember nylig på eXXpedition Caribbean leg 2 2016 fra st lucia til Antigua, der jeg la bak meg 210 nm og 12 timer med natt…

Startet av Rigmor Solnes

0 mar 19, 2016

Ikke akkurat langseilas, men om det skulle passe så er jeg gira!

Hei. Båtvandt,men ikke så seilvandt fyr på snart 26, ønsker å være med på seilturer i/rundt Oslo. Var på seilkurs hos Oslo seilskole i fjor…

Startet av Kim Uglum Reenskaug

4 mar 6, 2016
Svar av Kim Uglum Reenskaug

ARC 2016 (Las Palmas - St.Lucia - Karibien)

Kryssa Atlanter`n høsten 2008 med SY Tempest 36 fot (året Madonna med Pål Brattbakk vant, for de er "inne" i det). Er sugen på en ny tur ov…

Startet av Tord Dale

0 mar 1, 2016

Krysse Atlanteren i jan/feb 2016?

Hei og hallo! Jeg er ei jente på 21 år som leiter etter noen som er gira på tur! Hadde vært fantastisk å krysse atlanteren i seilbåt til f.…

Startet av Ronya Reitan Solberg

3 jan 26, 2016
Svar av sail

Søker båt i Dominikanske Republikk/Puerto Rico

Vi er to seilglade nordmenn som lengter etter havet. Vi er på Dominikanske Republikk og skal til Puerto Rico før vi drar hjem mot slutten a…

Startet av Kjell

0 nov 25, 2015

Mannskap over Atlanteren

Hei er det noen som trenger mannskap over Atlanteren i vinter. Jeg har fritidbåt skipper sertifikat og meget godt vandt til båt. Kan litt o…

Startet av Tom-Erik Ingebrigtsen

0 nov 7, 2015

Vil være mannskap!!

Hei! Vi er to spreke jenter på 25 år som planlegger å seile i Karibien fra januar til juni (2016). Da vi har lite seilerfaring er vi intere…

Startet av Inger Johanne Hjorth

3 aug 31, 2015
Svar av Andre Rønningen

Bår ønske leid i Karibien primo 2016

Vi er en seilvant storfamilie (trolig 6-8 personer) som planlegger en seilferie i Karibien primo 2016. 1-2 uker. Er det noen der ute som ha…

Startet av Tore Aarønæs

0 aug 19, 2015

Varmere strøk Des 2015 til Apr 2016

Hei. Eg er interessert i å seile kommende vinter. Har erfaring fra større seglskip (Mannskap på Statsråd Lehmkuhl). Har DU / dere bruk for…

Startet av Espen Stordalen

0 aug 16, 2015

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår