Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Søker plass på båt i tidsrommet 13. juli - 4. august

Jeg har tre uker med ferie i sommer som jeg ønsker å fylle med noe som er spennende og noen nye utfordringer. Kunne derfor tenke meg å møns…

Startet av Thea Hofossæter

4 jun 11, 2015
Svar av Jens Busk

Sunnmørsfrøken søker båt i karibien vinter 13/14

Hei :) Jeg er en ung frøken på 31 år fra sunnmøre, som straks skal krysse atlanteren med Christian Radich. Vi krysser samtidig som ARC, og…

Startet av Linn Beate Harjo

2 jun 11, 2015
Svar av Jens Busk

Familie på fire søker seilferie

Finnes det en seilbåt med mannskap og plass der ute, som er villige til å mønstre en familie på fire, gutta er 11 og 14 år. Vi er 39 og 40…

Startet av John Ola Norum

2 jun 11, 2015
Svar av Jens Busk

Har dere noen erfaringer med å leie seilbåt i Hellas?

Har du en 29-35 fots seilbåt til leie i Hellas? Nærmere bestemt Cykladene. Eller kanskje noen kan råde meg til å kontakte "Dimitri" direkte…

Startet av Anja Elmine Basma

3 jun 11, 2015
Svar av Jens Busk

Lærevillige jenter søker seilbåt

Hei!  Vi er to jenter i tjueårene som skal ut på en lengre seiltur. Vi er nybegynnere og ønsker oss noe seilerfaring før vi reiser, som bl…

Startet av VeiniogAne

3 jun 11, 2015
Svar av Jens Busk

Seile i området rundt Cuba i mars? Vi er 5 jenter som kan stille som mannskap!

Hei! Vi er 5 jenter som skal på tur til Cuba i mars 2015, og vi har lyst til å kombinere denne turen med litt seiling :) Vi har noe seilerf…

Startet av Linda Skryseth

1 jun 11, 2015
Svar av Jens Busk

Skipper/mannskap søker båt i Karibien vinteren 2015/2016

Jeg har fri i perioden november 2015 - februar 2016, og ønsker å komme i kontakt med noen som trenger skipper/mannskap. Jeg er 46 år, og mi…

Startet av Atle Gundersen

0 mai 18, 2015

Transport av båt

Skal du ha båten hentet hjem eller seilt til ett sted nå i 2015?  Også denne sesongen ser det ut til at jeg kan være til disposisjon for ul…

Startet av Tor Viggo Mikalsen

0 mai 13, 2015

Sejle med Grand Danois i Caribbean

Lige hjemkommet efter endnu en vellykket sæson i Caribien. Tak til alle mine gaster for jeres bidrag til et fantastisk liv! jeg tror aldrig…

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

0 mai 5, 2015

Uredd motormann søker langtidsreise(r)!

Hei, søker båt som gjerne trenger en til å passe på motor og utstyr. Har alltid hatt en drøm om å reise rundt om kring i asiatiske/karibisk…

Startet av Bjørn O Thorsen

0 mai 3, 2015

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår