Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Vi flytter baaten din for deg!

Ferien snart slutt? Onsker du aa faa baaten din hjem?Ektepar med lang erfaring fra langtur, havkryssinger og kystseilas, lever baaten din p…

Startet av kai alexander dahl

4 apr 30, 2015
Svar av kai alexander dahl

Det rykker i eventyrfoten min....mannskap søker båt! :)

Fra november kommer jeg til å være helt fri fra jobb og forpliktelser og vil ha mulighet for å reise. Har lyst til å oppdage mer av havsver…

Startet av Rebecca Sejer Skår

2 mar 29, 2015
Svar av Thomas Johnsen

båt over Stillehavet søkes.

Jeg leter etter båt over Stillehavet og kanskje lenger. Jeg oppholder meg for tiden i Brasil, etter å ha seilt fra Frankrike i fjord høst.…

Startet av Andreas Thorbeck

1 feb 21, 2015
Svar av Andreas Thorbeck

BÅTTRANSPORT

Utfører henting/bringing av båter. Delivery Skipper/Crew. Certificate of Competence as Yachtmaster Ocean, godkjent av Sjøfartsdirektoratet…

Startet av Åge Finckenhagen

0 feb 2, 2015

To erfarne seilere søker båt i Karibien

Vi er Isak og Mari, 28 år gamle, for tiden i Den Dominikanske Republikk. Vi leter etter en båt som trenger mannskap, med utgangspunkt fra K…

Startet av Mari Herholdt

0 des 20, 2014

Båt sökes igen.....

Hej! Fick precis veta att ”min båt” har gått sönder och kommer inte kunna segla över Atlanten. SÅ här står jag nu med en flygbiljett till…

Startet av Åza Jorudd

0 des 3, 2014

2 mann søker båt i Karibien i Januar

Hei, vi er 2 mann på 31 som leter etter en båt å hoppe på i Karibien i midten av Januar. Jeg krysset Atlanteren på samme tid i fjor + har l…

Startet av Trond Arnestad Mønness

0 nov 5, 2014

vinterseiling?

Hei. Noen som trenger mannskap i nordlige farvann nå i november, desember (ikke jul) eller januar? Jeg har 11-dagers seiling/Day Skipper-ku…

Startet av Stine Tufte

0 nov 2, 2014

Søker: Seilbåt i Sør-Amerika i Desember

Hei!  Vi er tre unge menn (f. 1989) som akkurat har fullført bachelor i Internasjonal Markedsføring med siste året i Singapore. Rundt jule…

Startet av Espen Sletten

0 okt 19, 2014

Segelbåt i Karibien dec/jan 2014/2015

Hej! Jag är 35 årig äventyrslysten tjej som gillar att segla. Söker nu en segelbåt som kommer befinna sig i Karibien mitten av dec till mit…

Startet av Åza Jorudd

2 sep 25, 2014
Svar av Åza Jorudd

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår