Spørsmål og svar om seiling og jordomseiling (462)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Seiling i Arktis

Hei hei. Noen her inne som har greie på papirarbeid Ang seiling i Arktis? Dvs meldeplikt,søknader div

Startet av Dag Larsen

2 mai 23, 2017
Svar av Dag Larsen

BÅTREPRATØR, HENTING OG BRINGING AV DERES SEILBÅT,/MOTORBÅT INNLAND UTLAND.

Hei, seilere og andre, jeg driver med reprasjon av båtmotor, sveising og forfallene arbeid på seilbåter og motorbåter, jeg kan også hente o…

Startet av roar pedersen

0 mai 15, 2017

Marinaer i ytre del av Middelhavet

Hei, er det noen som kjenner til og har forslag til rimelige og trygge Marinaer i ytre del av Middelhavet, mellom Gibraltar og Barcelona i…

Startet av Harald Ballovarre

0 mai 7, 2017

Klar for eventyr?

Skråsikker er klar for sjøsetting og skal ut på tur og blir borte noen måneder, etter litt installasjoner av utstyr og en grundig vask. Den…

Startet av Andre Rønningen

0 mai 5, 2017

vurderer salg av vindror

Vurderer å selge vindroret mitt. windpilot atlantic i god stand med eget ror. Noen som har en formening om ca hva jeg kan få for det? Samme…

Startet av Roger Jacobsen

1 mar 19, 2017
Svar av christian andal

Jordomseiling Galapagos

Hei skal seile over Stillehavet ifra Panama, via Galapagos til marquesas. Noen som har gjort samme seilas? Lurer på regler for hva slags ma…

Startet av Worldtraveller

3 des 14, 2016
Svar av Mathias Dos Santos

Søker en/ei til crew Haugesund-oslo

Mangler en person til crewet mitt på seilturen Haugesund-kristiansand, an bli med helt til Oslo om ønskelig. Planlagt avreise i morgen tidl…

Startet av Steffen Solli

0 okt 12, 2016

BÅTPROSJEKT TIL NEVENYTTIG.

Delvis resturert havseiler engelsk Renowen 33 fot, mangler motor men kan monteres en påhenger bak til en rimelig penge., båten er meget bra…

Startet av roar pedersen

0 okt 11, 2016

Moms på utstyrskjøp i utlandet.

Heisann Vi har hatt båten vår i Kroatia de siste 5 årene. (Veldig bra) Na trenger "Fant"en nytt storseil og jeg vurdere å få sydd et der ne…

Startet av carl lenning

1 okt 9, 2016
Svar av Jan Eriksen

praksissted

Heisann! Mulig feil sted, men jeg studerer arktisk friluftsliv ved UIT. Etter jul (kan også være fra november og ut) skal vi ha minimum en…

Startet av Marte

0 sep 30, 2016

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår