Spørsmål og svar om seiling og jordomseiling (462)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Hvor mange jenter??

Lure på kor mange jenter som seile og køre motor og slik???? Å kranke skumlest av alt tar båren i havn????

Startet av Lev livet

0 aug 2, 2012

Vill du långsegla med oss?

Vi är nu i prisförhandlingar och har några båtar kring 40ft vi väljer bland. Alla är katamaraner, det vill säga seglar plant och gungar ej…

Startet av Andreas Mehlin

2 jul 28, 2012
Svar av Andreas Mehlin

Storseil

Pokker, da var dagen her:( Var ute å koste meg i litt ruskevær med min Marieholm s20, men 14m/s ble litt for mye for mitt gamle og slitte…

Startet av Andre Rønningen

0 jul 23, 2012

får ikke genoaen ned fra furlexen

Hei, var ute på tur på torsdag da genoan revnet i toppen og viklet seg slik at jeg ikke fikk rullet inn seilet. Er det noen som har et tip…

Startet av stian ingebrigtsen

3 jul 22, 2012
Svar av stian ingebrigtsen

Skatt og avgifter

Jeg ser på bruktmarkedet i middelhavet,å de fleste båtene har ikke betalt skatt og avgifter.Hvor mye må man betale i avgifter og skatt på e…

Startet av robert finne

1 jul 21, 2012
Svar av Bjørn O. Kristensen

Budsjett 3 års langtur

Jeg drømmer om å komme vekk fra sivilisasjonens kjas og mas for en periode, og båtliv har alltid stått meg nært, så hva er da mer naturlig…

Startet av Mats Mordal

2 jul 6, 2012
Svar av Karl Even Lande

Hei! Seiltur Oslo-Nesodden.

Er det noen i Oslo området som har seglbåt og som kan være interessert i å frakte tre personer fra Aker brygge til Nesodden/fagerstrand på…

Startet av A.Andreassen

1 jun 25, 2012
Svar av A.Andreassen

Seilas fra Oslo til Bergen - Tre nybegynnere

Så har det seg da slik at vi er tre ungdommer (16, 19 og 22 år), som skal frakte en Albin Vega 27-fot ifra Oslo til Bergen.Vi har alle tre…

Startet av Joakim Vindenes

3 jun 19, 2012
Svar av Olav Gjessing

gjennom kanalene i europa

Startet av Nikki

0 jun 14, 2012

Er det andre i Karibien disse dager ??

Vi seiler rundt de britiske og amerikanske jomfruøyene om dagen, og vil gjerne drikke rom og synge sjørøverviser med andre i samme område!…

Startet av Anja Elmine Basma

0 mai 24, 2012

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår