Spørsmål og svar om seiling og jordomseiling (462)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Noen som vil disponere Skråsikker i sommer?

Hei. Ettersom jeg har kjøpt ny båt så regner jeg med at Skråsikker, en Gambling 34 blir liggende i ro i sommer med mindre ikke den blir so…

Startet av Andre Rønningen

0 mai 26, 2018

Hero 101

Hei! Prøver forumet her å ser om det er noen kloke svar. Har en båt som forrige eier kuttet flere av boltene i kjølen for og få løsnet denn…

Startet av Aleksander

0 mai 18, 2018

GENOVA SEIL FRA 2007

Selger et Genova Seil fra 2007 nesten ikke brukt, vært i en 34 fots seilbåt, kan også byttes i en sprayhood som passer til en gambling 34 f…

Startet av roar pedersen

0 mar 29, 2018

søker mannskap 03.04 til 06.04 Arendal- Bergen

seiler fra Arendal til Bergen og trenger mannskap. seilerfaring er ikke så viktig båten er en Najad 34 gi en lyd vist det skulle være av in…

Startet av Kim andre balestrand

0 mar 26, 2018

MIDDELHAVET MED EGEN BÅT

VI ER TO PLASTSJEKTER SOM GÅR TIL MIDDELHAVET FRA ARENDAL PÅ EUROPEISKE KANALER JUNI 2019. HVIS DU ER INTERESSERT I Å FØLGE MED I DIN EGEN…

Startet av nilspe

0 mar 17, 2018

Sorgenfri

Hvitehavet - Svartehavet med seilbåt

by morteng on 15 Feb 2008, 15:49 I fjor seilte jeg sammen med noen venner rundt Atlanteren med båten Ida, se evt. http://www.vindfang.net.…

Startet av Peder O. Krogh

1 feb 26, 2018
Svar av Svein Inge Jørgensen

Langseilertreff i Grenland

Jeg har nylig flyttet til Skien for å fylle på reisekassen til en seiltur. Det hadde vært hyggelig å treffe andre med langseilingsinteresse…

Startet av Staffan Sandberg

14 feb 25, 2018
Svar av Svein Inge Jørgensen

JORDOMSEILING 2018

Hei, jeg planlegger jordomseiling medio july 2018 med start fra oslo, båten er en meget god og sjødyktig Gambling 34 som har vært på jordom…

Startet av roar pedersen

0 feb 19, 2018

seiling gjennom kanalene i europa?

.Jeg er i gang med kjøp av båt i spania, barcelona. Jeg ønsker å få transportert båten hjem til norge. Anbefaler dere kanalene gjennom fran…

Startet av Magnus Dahl

11 feb 10, 2018
Svar av Torgeir Sognnes

Jorda rundt med mangel på kompetanse!

Hei jeg er en 18 år gammel gutt som drømmer om å seile jorda rundt, men jeg vet ikke helt hva som skal til. Jeg skjønner at å kunne seile e…

Startet av Asgeir Skogseth

3 jan 28, 2018
Svar av roar pedersen

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår