Spørsmål og svar om seiling og jordomseiling (462)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Hydrovane vindror el. lign. med rorløsning kjøpes

Til en jeanneau So.42ds. Tif. 90150555

Startet av øyvind høgslund

0 jan 13, 2018

Vindror, Hydrovane e.l ønskes kjøpt

Hei. Jeg er på utkikk etter et vindror til min Diva39 ettersom jeg drar på lengre og lengre turer. Vil helst at det har egenskapen til og f…

Startet av Hans Magnus Saur

0 jan 9, 2018

LEIE KJØP AV SEILBÅT HELST OVER 34 FOT

ØNSKER Å INNGÅ EN LEIE KJØPSAVTALE PÅ SEILBÅT HELST OVER 34 FOT, MED NØDVENDIG UTSTYR TIL JORDOMSEILING, KAN BETALE CA 8000 KR PR MÅNED. J…

Startet av roar pedersen

0 des 11, 2017

LEIE SEILBÅT I HØST OG VINTER 2017/18

Hei, er det noen som vil leie ut sin seilbåt i høst og vinter til en rimelig pris, mot at jeg tar vedllikehold og oopgradering på deres båt…

Startet av roar pedersen

2 des 11, 2017
Svar av roar pedersen

Kjøp av båt i utlandet

Noen som har info/tips?Planlegger langtur, men med utgangspunkt i språk,utvalg og priser på aktuelle båter, samt kostnader til refit ser de…

Startet av Hans Christian Gulvik

1 des 11, 2017
Svar av KaptnBhanD

Første gang kjøpe seilbåt, hva må man egentlig ha?

Jeg driver å tenker på å kjøpe meg en seilbåt her jeg nå bor i sverige. , men siden jeg verken har eid en båt før eller før nå har bodd i s…

Startet av Eirik Rønneberg

1 des 11, 2017
Svar av KaptnBhanD

Seiling i karibien

Jeg er en jente på 30 år som for tiden reiser rundt i verden. Har et stort ønske om å seile i karibien. Planen er å reise rundt i 6 mnd, c…

Startet av Sara

2 nov 22, 2017
Svar av Sara

Vindror ønskes kjøpt

Hei! Jeg er på utkikk etter et vindror til en 33 fot seilbåt (Mamba 33). Ta gjerne kontakt på e-post espenhaave@gmail.com hvis du har et t…

Startet av Espen Haave

0 nov 17, 2017

Skråsikker seilas

Etter 5 måneder på sjøen er jeg endelig mettet for en stund. Skråsikker ligger i Haugesund og er på vei til Fredrikstad, vil du være med? G…

Startet av Andre Rønningen

0 sep 9, 2017

LEIE SEILBÅT I HØST OG VINTER 2017/18

Hei, er det noen som vil leie ut sin seilbåt i høst og vinter til en rimelig pris, mot at jeg tar vedllikehold og oopgradering på deres båt…

Startet av roar pedersen

0 aug 22, 2017

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår