Spørsmål og svar om seiling og jordomseiling (462)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Registrere seilbåten

Hei! Jeg kjøper nå en båt i utlandet, båten er registrert i sør Afrika, siden jeg ikke er sørafrikask så kan ikke båten lengere være regist…

Startet av Niko

7 aug 17, 2017
Svar av Niko

HENTER OG BRINGER DERES SEILBÅT/ MOTORBÅT INNENLANDS UTENLANDSK

Hei, er en båtvant mann på 59 år, har seilt mye rundt i verden, er repratør, mekaniker, sveisekyndig, kort sagt kan det meste med båt, har…

Startet av roar pedersen

0 aug 17, 2017

Toppturer på Vestlandet

Noen som vil være med til Vestlandet? Tenker da Sogn og Fjordane og Møre og Romsdal for å seile samt ta noen toppturer. Er egentlig på vei…

Startet av Andre Rønningen

0 aug 4, 2017

Bemanning

Hei alle godt folk. Jeg og en kamerat skal seile fra Molde til Lofoten, egentlig i dag. Vi har vært 5 stk ombord til nå, men er nå kun 2. S…

Startet av Karl Robin Kilde

2 jul 30, 2017
Svar av Karl Robin Kilde

Være med på sjarmøretappen?

Skråsikker og jeg har nå seilt Fredrikstad - Kristiansand - Helgoland - Kielkanalen - Bønnerup (Hvor jeg befinner meg i skrivende stund) Gå…

Startet av Andre Rønningen

0 jul 28, 2017

Seile?

Ledig plass om bord på Skråsikker fra 19.07.17 hvis noen ønsker å seile i sommer. Ligger i Eckenförde, Tyskland i skrivende stund,men seile…

Startet av Andre Rønningen

0 jul 18, 2017

Gaster i Stillehavet Aug Nov 2017

Vi søger gaster fra Fiji til Majuro Marshall Fra første uge i August til 9 Nov..Ca 1700 Sømil rute Fiji Wallis Tuvalu Kiribati mm. Bådpenge…

Startet av Leif Mortensen

0 jul 1, 2017

Liveaboards på Østlandet

Hei. Jeg lurte på om noen vet om noen steder,-helst i Grenlandsområdet. Porsgrun/Skien som det går ann å bo i båten vinteren 2017/18 Jeg ha…

Startet av Anders Jakobsen

2 jun 28, 2017
Svar av Anders Jakobsen

Langturbåt/bobåt selges, Bavaria 40ocean

Vi selger båten vår. Selges ikke fordi vi ønsker ny båt. Vi har vært veldig fornøyd med båten. Sjekk https://www.finn.no/boat/forsale/ad.h

Startet av Even Simensen

0 jun 6, 2017

Skråsikker er på tur, vil du være med?

Skråsikker er på vei sørover til Tyskland og i Kristiansand mønstrer fokkeslasken av, og da er det rom for å mønstre på, stille og rolig ka…

Startet av Andre Rønningen

0 mai 23, 2017

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår