Utstyr ønskes kjøpt (125)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Karter over Gøta kanal

Ønsker og kjøpe brukte karter over Gøta kanal og evnt. div bøker om kanalen.Karter over  Svenskekysten er også interessant... Espen Paulsen…

Startet av Espen Paulsen

4 okt 6, 2013
Svar av Jørgen

Vindror Ønskes kjøpt

hei!   Noen som har et vindror til salgs som passer en langkjølt Twister 28?   Øyvind Farup Halvorsen

Startet av Øyvind Farup Halvorsen

1 okt 4, 2013
Svar av André Hartung

Vindror Windpilot Pacific

Ønsker å kjøpe brukt Windpilot Pacific vindror med basismontasje (MF0) Hilsen Hans Gaukstad

Startet av Hans Gaukstad

1 aug 27, 2013
Svar av Hans Gaukstad

vindror

Hei.  Jeg ønsker å kjøpe ett vindror. Roret skal festes på en Gambling 34 med rattstyring.. Mvh. André Rønningen

Startet av Andre Rønningen

0 aug 19, 2013

Webasto HL-2011

Hei Jeg har en gammel, men fungerende HL 2011 Webasto som trenger en ny kontrollboks. Er det noen som har en slik liggende og som vil selge…

Startet av Bjørn Meek

1 mai 16, 2013
Svar av Multi

Garmin kartbrikker?

Hei der! Er det noen som vet hvor jeg får ta i kart til strekningen vestlandet- Shetland? Og er det evt noen som har et til salgs? Har lett…

Startet av Ann-Helen Elstad

2 jan 31, 2013
Svar av Ann-Helen Elstad

manuell ankervinsj/ankerspill + parafin komfyr

ønsker å kjøpe manuell ankerwinch (passende 10/12mm) + parafin komfyr (optimus) ta kontakt

Startet av Jonny

3 jan 21, 2013
Svar av Roger Strøm

Seil

Forseil tilpasset rullesystem til Nessy 94 ønskes kjøpt. Trenger også storseil. Anne Katrine Jensen

Startet av Anne Katrine Jensen

0 jan 13, 2013

Stilla havet

Stilla Stilla havet

Startet av Madysen Garner

0 jan 4, 2013

SSB

Ssb ønskes kjøpt kontakt: perjarnes52@hotmail.com

Startet av Per Jarle Jarnes

2 des 11, 2012
Svar av Per Jarle Jarnes

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår