Utstyr ønskes kjøpt (125)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Ror ønskes kjøpt

Er på jakt etter ett passende utenpåliggende ror til min Albin Vega. Har hørt at Maxi 77 roret passer så ett slikt eller lignende er av int…

Startet av Bjørn Meek

0 nov 9, 2012

Papirkart og Den Norske Los ønskes kjøpt

Ønsker å kjøpe kurante papirkart samt bind av Den Norske Los fra Lindesnes til og med Lofoten.

Startet av Helge Brun

0 nov 7, 2012

Navionics Kartbrikke (Platinum+) Dekker: Syd for Bergen,hele norskekysten og ned Svenskekysten (+Skagen)

Navionics Kartbrikke (Platinum+) Dekker:  Sør for Bergen, hele norskekysten og ned Svenskekysten (+Skagen) Brikken ble kjøpt i 2010, men da…

Startet av Magnus Antonsen

10 sep 27, 2012
Svar av Magnus Antonsen

Båtplass til salgs

http://www.finn.no/finn/boat/dock/object?finnkode=36802556

Startet av Jørgen Tadvin

0 aug 26, 2012

TMC gir

TMC 40, 2,0 utveksling ønskes køpt Gunnar Hansen

Startet av Gunnar Hansen

0 aug 20, 2012

Epirb/nødpeilesender ønskes kjøpt

Hei. Jeg ønsker å kjøpe en Epirb/nødpeilesender hvis noen har en til salgs til en god pris. Kontakt meg på jr.wiig@gmail.com eller +47 94…

Startet av Jørgen Ree Wiig

0 jun 11, 2012

Genoa

Hei, ønsker å kjøpe rullegenoa til en jeanneau 35' Forliket rundt 11m-12m Underlik ca 5m Forliksline ca 5mm Takk for svar!

Startet av daniel coward

0 mai 22, 2012

bomen brakk..dehler 28..

hvor selges bomer ..?eller har du en og selge meg..

Startet av jørgen olsen

6 mai 11, 2012
Svar av Anders

Pilotbøker og vindror ønskes kjøpt

Pilotbøker fra Danmark og ned til Gibraltar ønskes kjøpt. Er og på utkikk etter vindror til båten vår, det må passe til en 47 foter på 15…

Startet av Borkhus

2 mai 11, 2012
Svar av Anders

Windpilot og DuoGen II

Jeg kjøper gjerne pent brukt Windpilot windror og DuoGen II generator. Annet langtursutstyr kan også være av interesse.

Startet av Petter

1 mai 11, 2012
Svar av Anders

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår