Utstyr ønskes kjøpt (125)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Pilotbøker Norge - Karibia ønskes kjøpt

Ønsker å kjøpe pilotbøker for scottland - Irland - portugal - madeira - gran canaria - kapp verde - karibien og azorene! Andre fine bøker…

Startet av Jan Einar

0 apr 22, 2012

NY Iridium 9555 til salgs kr 8000

Se Finn-kode 33156636Telefon er kjøpt i USA via Svalbard - 6 mnd garanti ute, men kun vært på lufta i 12 min.Skal du ha Mailasailabonnement…

Startet av Per Aa. Mandt

1 mar 14, 2012
Svar av Per Aa. Mandt

Vindgenerator og redningsflåte

Er der noen som har en vindgenerator og redningsflåte for offshore bruk tilsalgs. Vindgeneratoren bør ha en effekt på minimum 350W og ha me…

Startet av Mette Refvem

0 mar 10, 2012

Kart over karibien og satelitt tlf ønskes kjøpt

  Ta kontakt på mail kamillab@online.no

Startet av kamilla

2 feb 10, 2012
Svar av kamilla

Papirkart for strekningen Biscaya til Norge ønskes kjøpt.

Skal seile fra Les Sables D'Olonne til Trondheim i juni og er interessert i å kjøpe papirkart for hele eller deler av strekningen.  

Startet av Jarle Aslak Thorsø

1 feb 5, 2012
Svar av Lars Loraas

Vindror,Påhengsmotor(4-8hk),EPIRB,Redningsflåte mm. ønskes kjøpt!

Ønsker å kjøpe vindror, helst under 15000,- av merke Windpilot, Monitor eller Aries da jeg har fått inntrykk av at disse er noe av det best…

Startet av Jan Einar

1 feb 5, 2012
Svar av Espen Paulsen

Papir og elektroniske kart fra Eng.kanal til Gibraltar ønskes kjøpt.

Er på jakt etter papirkart og elektroniske kart (Navionics) for området den engelske kanal og ned til Gibraltar. Noen som kan hjelpe her? H…

Startet av Knut Arvid Lea

0 jan 24, 2012

Motoren må skiftast?

Er det noen som har erfaring med verksted i Stavanger utfører overhaling av gir samt skifte av motor?

Startet av Jan Bjarte Valsvik

0 jan 8, 2012

Ankerspill/Vinsj

Ønsker og kjøpe et elektrisk ankerspill/vinsj med trommel, som kjettingen blir kveilet rundt på og lagret.Slipper da og føre kjetting mello…

Startet av Espen Paulsen

0 des 19, 2011

BÅT OVN KJØPES

Hei! Er det noen som har relfex båt ovn til salgs?  Det er denne typen ovn jeg helst vil ha, men jeg er interessert i alle typer båtovner/b…

Startet av Johnny Dolve

2 des 19, 2011
Svar av Johnny Dolve

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår