Utstyr ønskes kjøpt (125)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Vindgenerator ønskes kjøpt

Jeg er ute etter vindgenerator. Helst en Air-breeze og gjerne med de blå "silent" bladene.   Er også interessert i monteringsmast     mvh T…

Startet av Torstein Gamst

6 okt 5, 2011
Svar av Torstein Gamst

LANGTURUTSTYR

satelittelefon, nødpeilesender og div for langtur ønskes kjøpt da jeg starter turen i ny båt fra Frankrike i mai 2011.   Ønsker papirkart:…

Startet av Geir Bjerkstrand

2 sep 14, 2011
Svar av Inger Johanne Moen

Trenger "ratthjul" til autopilot

Er på jakt etter et gammelt styringshjul til autopilot som monteres på rattet i båten min. Hvis du har den gamle typen hjul (til drivrem) l…

Startet av Jon Amtrup

2 sep 11, 2011
Svar av Jon Amtrup

Langturutstyr selges

  Jeg kom netopp hjem fra seiltur, og skal selge en del utstyr som jeg kjøpte for langturen som jeg ikke har bruk for lenger. Båten, en 197…

Startet av Stian

1 aug 15, 2011
Svar av Johnny Dolve

Papir/elektroniske sjøkart ønskes kjøpt!

Hei! Ønsker å kjøpe kart for "melkerute" seilas opp til Grønland - Island - Norge Elektroniske kart må være kompatibel med Garmin 521 plott…

Startet av Martin Duås

0 jun 15, 2011

forseil til Hero 101 ønskes kjøpt

Hei, har etter flere år i Hero 101 fått høre at det beste all round-seilet for denne båten er et seil av typen kryss/genoa, som går til top…

Startet av Henrik Treimo

0 jun 14, 2011

sjøkart trondheim-lofoten ønskes kjøpt evt leie

  Vi skal seile nordover i sommer og trenger kart fra Trondheim til Lofoten, helst hovedkartserien   ta kontakt med Anne Salbu mobil 911325…

Startet av Anne Salbu

0 mai 11, 2011

Satelittelefon Iridium ønskes kjøpt

Hei vi skal seile til Karibien i juli 2011 og ønsker å kjøpe en fungerende Iridium satelitttelefon helst med datakit.

Startet av Glenn Smedstad

2 apr 20, 2011
Svar av Glenn Smedstad

Bom.....

Jeg lurte på om det er noen som har en bom til salgs over 4 m,det er til en kings cruiser 33 men alt er av interesse,kan mekke til feste se…

Startet av steffen størseth

11 mar 27, 2011
Svar av Bjørn Røbrch Heggem

Flåte for 6 person

Flåte for 6 personer ønskes kjøpt, ta kontakt med undertegnede. Kan evt byttes i Flyt-bøker ; )

Startet av Anne Nygren

0 mar 10, 2011

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår