Jacob Emil Klingen Borgs diskusjoner (21)

Diskusjoner svart på (18) Svar Siste hendelser

"Så spennende med folk folk som viser interesse! Vi brukte 18 døgn på overfarten Kapp…"

Jacob Emil Klingen Borg svarte nov 22, 2012 på Låner ut vår lang-turbåt for seilas fra Karibien til Norge

17 jan 4, 2013
Svar av Jacob Emil Klingen Borg

"hei Stian. Vi har en båt i Karibien som vi ikke helt vet hva vi skal gjøre med. Jeg…"

Jacob Emil Klingen Borg svarte nov 21, 2012 på Mann 29, søker plass på båt i Karibien eller for Atlanterhavskryss

4 mai 24, 2013
Svar av Finn Hansen Svartvadet

"Hei. Jeg har en seilbåt i Den Dominikanske Republikk som jeg gjerne skulle fått seil…"

Jacob Emil Klingen Borg svarte nov 21, 2012 på Henter/bringer din båt.

6 des 2, 2013
Svar av Finn Alsos

"Jeg vil holde deg oppdatert. Bare å ringe meg på 46635308 hvis du lurer på noe. "

Jacob Emil Klingen Borg svarte nov 20, 2012 på Låner ut vår lang-turbåt for seilas fra Karibien til Norge

17 jan 4, 2013
Svar av Jacob Emil Klingen Borg

"Hei Jeg har lagt ut en stålbåt til salgs på finn i går. http://www.finn.no/finn/boat…"

Jacob Emil Klingen Borg svarte nov 20, 2012 på ute etter stål seilbåt

3 nov 20, 2012
Svar av Jacob Emil Klingen Borg

"Det er bare og skaffe seg det:) Jeg har noen seilvenner som er interesserte, men de…"

Jacob Emil Klingen Borg svarte nov 20, 2012 på Låner ut vår lang-turbåt for seilas fra Karibien til Norge

17 jan 4, 2013
Svar av Jacob Emil Klingen Borg

"Vi er fem mann som har vært to år på langtur i vår 32 fots stålseilbåt. Båten ligger…"

Jacob Emil Klingen Borg svarte nov 20, 2012 på Kjøp av båt i Karibien

3 nov 20, 2012
Svar av Jacob Emil Klingen Borg

"Vi er fem gutter som har vært to år på langtur. Nå har vi lagt ut båten for salg i K…"

Jacob Emil Klingen Borg svarte nov 20, 2012 på Ønsker å kjøpe båt i Karibien

6 nov 21, 2012
Svar av Henrik Steensland Børresen

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår