Ole Petter Hoems diskusjoner (16)

Diskusjoner svart på (12) Svar Siste hendelser

"Følg med på www.skamlos.no eller følg dem på Facebook. De seiler der "as we speak" o…"

Ole Petter Hoem svarte nov 9, 2010 på Panamakanalen - Erfaringer, alternativer?

2 mai 2, 2011
Svar av truls nilsen

"Boka Kjell nevner er den beste vi har sett til nå, men har dratt opp noen Mahi Mahi…"

Ole Petter Hoem svarte okt 28, 2010 på Egnet fiskeutstyr på havkryssinger

5 nov 3, 2010
Svar av Peder O. Krogh

"Har seilt ca9000nm med jolla på dekk, både med og uten luft (over atlantern) og moto…"

Ole Petter Hoem svarte okt 27, 2010 på Gummibåt på langtur

6 jan 3, 2011
Svar av Peder O. Krogh

"Hei på deg Sender du meg en mail priv så skal du få en mailadresse slik at du får e…"

Ole Petter Hoem svarte okt 27, 2010 på Internasjonale båtdokumenter

5 nov 20, 2010
Svar av aksel olsen

"Gal er du ikke!! Følg drømmen din! Du vil garantert angre om du lar være!! Størrelse…"

Ole Petter Hoem svarte okt 15, 2010 på Jorda rundt med en Albin Vega? En god del generelle spørsmål.

5 mar 20, 2012
Svar av Fred Arnsesen

"Hei hei Jo mange bra spørsmål. Kan ta mine svar på dette men husk at jo fler du spø…"

Ole Petter Hoem svarte okt 14, 2010 på Jorda rundt med en Albin Vega? En god del generelle spørsmål.

5 mar 20, 2012
Svar av Fred Arnsesen

"Sjekk Ebay.com... stemmer nok det.. Meeen din kan jo være i bedre stand en alle de s…"

Ole Petter Hoem svarte apr 5, 2010 på jeg kjøpte IRIDIUM 9555 med ALT:-)))

15 feb 26, 2012
Svar av Torstein Gamst

"Slik det ser ut nå ser det ut som den er stabilt nord-nordøst opp til ca 30N. ref ww…"

Ole Petter Hoem svarte apr 5, 2010 på Forholdene fra karibien til Europa

4 apr 6, 2010
Svar av Claus U. Jensen

"Hei Claus Jeg (og et par til) kommer til å reise fra Bahamas den 9 april med kurs f…"

Ole Petter Hoem svarte apr 4, 2010 på Forholdene fra karibien til Europa

4 apr 6, 2010
Svar av Claus U. Jensen

"Fremdeles stuck? Skal fra Bahamas til Europa ca 10 Apr... Har 3 lugarer ledig..."

Ole Petter Hoem svarte mar 31, 2010 på seilbåt i karibien/sør a. søkes fra nå... og et par uker fremover

2 apr 2, 2010
Svar av Jørgen Andersen

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår