karl-evert marlis diskusjoner (8)

Diskusjoner svart på (7) Svar Siste hendelser

"Hei. Takker for svar og tilbud. Vi får se utover høsten hva det blir til. Hilsen Kar…"

karl-evert marli svarte aug 9, 2014 på Kjøpe båt i Spania og skifte flagg

2 aug 9, 2014
Svar av karl-evert marli

"Hei. Jeg er interessert i deler av turen. Bor i Valencia. Du kan finne profilen min…"

karl-evert marli svarte mai 30, 2014 på Bergen-Las Palmas - Mannskap

1 mai 30, 2014
Svar av karl-evert marli

"Hei, Hvor langt har dokker kommet? Hvis dokker trenger mannskap fram til Gran Canari…"

karl-evert marli svarte sep 19, 2012 på Mannskap ARC 2012

9 nov 1, 2012
Svar av Reiseoppdrag

"Hei igjen. Jeg følger våkent med kor ferden går :) Legger ved et bilde så du kan få…"

karl-evert marli svarte apr 6, 2012 på Medseiler søkes for et par måneder i Karibien.

7 apr 8, 2012
Svar av Anja Elmine Basma

"hei igjen. Jeg kan komme på kort varsel, og kan også være lengre enn 2-3 uker. Fra b…"

karl-evert marli svarte mar 30, 2012 på Medseiler søkes for et par måneder i Karibien.

7 apr 8, 2012

"hei. Ligger båten på land eller? Dagens pris? Hilsen Karl-Evert kmarli@hotmail.com"

karl-evert marli svarte mar 29, 2012 på Finnfire 33 selges i karibien - BUD ØNSKES!

4 apr 18, 2012
Svar av Jan Einar

"hei. Jeg er norsk, 65 år gammel/ung, ikkerøker, bor i Valencia og snakker spansk og…"

karl-evert marli svarte mar 29, 2012 på Medseiler søkes for et par måneder i Karibien.

7 apr 8, 2012

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår