Anja Elmine Basmas diskusjoner (51)

Diskusjoner svart på (46) Svar Siste hendelser

"Thomas! Det kan absolutt være aktuellt! send meg gjerne en mail på fotograf@anjabasm…"

Anja Elmine Basma svarte apr 11, 2012 på Nybegynner med store drømmer

42 mai 6, 2012
Svar av Anja Elmine Basma

"det er klart !! Det perfekte hadde vært, om det var 2 båter som seilet sammen, i kar…"

Anja Elmine Basma svarte apr 9, 2012 på Nybegynner med store drømmer

42 mai 6, 2012
Svar av Anja Elmine Basma

"ja, ikke sant :) Pia, hva sier du ?"

Anja Elmine Basma svarte apr 9, 2012 på Nybegynner med store drømmer

42 mai 6, 2012
Svar av Anja Elmine Basma

"Hei :) Jeg (og kanskje en/ei til) kan være interessert i å bli med å seile i noen uk…"

Anja Elmine Basma svarte apr 8, 2012 på Medseiler søkes for et par måneder i Karibien.

7 apr 8, 2012
Svar av Anja Elmine Basma

"Hva om vi jentene slår oss sammen og drar på en felles tur? Kanskje noen har mulighe…"

Anja Elmine Basma svarte apr 8, 2012 på Nybegynner med store drømmer

42 mai 6, 2012
Svar av Anja Elmine Basma

"Jeg håper og tror at det ikke tilfelle at folk søker "prostituerte" på ordentlig, og…"

Anja Elmine Basma svarte mar 18, 2012 på Nybegynner med store drømmer

42 mai 6, 2012
Svar av Anja Elmine Basma

"jeg henger litt her inne jeg Pia, på tråden du har startet... Snylter litt på´n ;)"

Anja Elmine Basma svarte mar 13, 2012 på Nybegynner med store drømmer

42 mai 6, 2012
Svar av Anja Elmine Basma

"Ine Margrethe: Blir det båt skal du få bli med på tur :) Andreas og Pia: Jeg vil bli…"

Anja Elmine Basma svarte mar 8, 2012 på Nybegynner med store drømmer

42 mai 6, 2012
Svar av Anja Elmine Basma

"Oi, jeg begynte akkurat å sjekke priser på flybilletter... :) Har fri i Juni, herreg…"

Anja Elmine Basma svarte mar 8, 2012 på jordomseiling eller bare seile litt i karibien?

5 mar 8, 2012
Svar av Andreas Bergesen Kolstø

"hihi, bra forslag. Flott med alt som kan brukes til flere forskjellige ting, som pot…"

Anja Elmine Basma svarte mar 2, 2012 på S/Y Verbatim søker skipsvertinne/venninne for langtur sommeren 2012

10 sep 3, 2012
Svar av bettina85

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår