s/y Trollwinds diskusjoner (9)

Diskusjoner svart på (7) Svar Siste hendelser

"Hei, har c- map  på cd brikker fra Skottland til karibien Trond"

s/y Trollwind svarte jan 19, 2011 på Kjøper digitale kart og papirkart for jordomseiling

2 jan 19, 2011
Svar av s/y Trollwind

"Hei, Helt ny brikke M-EW-MO1001 West Evropean Coastes. Brikka har aldri vært i bruk…"

s/y Trollwind svarte aug 27, 2009 på Ønsker å kjøpe C-map NT+ Wide Irland/Skottland

8 aug 27, 2009
Svar av Stefania R. Nilsen

"Vi er naa i paa vei til Karibien saa det var litt for sent. Mvh Trollwind"

s/y Trollwind svarte jul 4, 2009 på Icom SSB radio - pilotbøker, C - Map og satelittelefon

9 jul 4, 2009
Svar av s/y Trollwind

"Hei Atle Jeg har svært god erfaring med C-Map. Har brukt dette i flere år og kartene…"

s/y Trollwind svarte mai 6, 2009 på Kart og navigasjon på langtur

4 jun 6, 2009
Svar av Arvid Mykjaland

"Hei Jeg ønsker: Atlantic Island. Madeira Canari Islands Azorene og Cape Verdes. 250k…"

s/y Trollwind svarte apr 15, 2009 på Icom SSB radio - pilotbøker, C - Map og satelittelefon

9 jul 4, 2009
Svar av s/y Trollwind

"Ja takk, jeg ønsker både liste og priser på dette. Mvh Trond"

s/y Trollwind svarte mar 29, 2009 på Icom SSB radio - pilotbøker, C - Map og satelittelefon

9 jul 4, 2009
Svar av s/y Trollwind

"Takk for henvendelse, men jeg er i første omgang på jakt etter MW brikke som dekker…"

s/y Trollwind svarte mar 9, 2009 på Icom SSB radio - pilotbøker, C - Map og satelittelefon

9 jul 4, 2009
Svar av s/y Trollwind

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår