Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste hendelser |
---|---|---|
Skal seile utenfor Skandinavia for første gang og har en del spørsmålJeg er 22 år gammel og skal bruke neste semester på å seile til Portugal, og videre over atlanterhavet om jeg trives med å være på langtur.… Startet av Kristina Vatland |
0 | jul 10, 2018 |
EventyrlystenHei og hå alle sammen.. Er det noen som kunne tenke seg å ha med en nordlæning med på tur ? Jeg har absolutt ingen erfaring om seiling, me… Startet av Glenn Johansen |
0 | jun 28, 2018 |
Lærevillig 22-åring søker seildrømmenHei. Jeg er en 22 år gammel mann fra Asker som lenge har drømt om å legge ut på en lengre seiltur fra og med August 2014. Har nå et år "fri… Startet av Håkon Stein |
1 |
sep 11, 2014 Svar av Kent Norman |
Bobåt og langturseiler til salgsSe finn annonse for en kjempefin båt for bolig eller langturseiling! http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=49332007&editAd=… Startet av Lina Q |
0 | aug 26, 2014 |
Båtar som skal på langtur i 2013?Hei! Eg har dei siste tre åra planlagt langtur (jordomsegling), og tek sikte på å reise 1. juni 2013. Eg og sambuaren min har ein 33 fots b… Startet av Kjell Arne Steinsvik |
62 |
jun 10, 2013 Svar av Harald Kristoffer Viken |
Jordomseiling på lavere budsjett.Hei Seilere. Vi er på jakt etter en båt på rundt 30-34 fot for å kunne ha mulighet for å krysse det som måtte kunne krysses, i en kategori… Startet av Emil R |
19 |
jan 28, 2013 Svar av øyvind høgslund |
Langtur rigget seilbåt til salgs! Smidig Katt Gib Sea 364.Vi selger vår langtur riggede seilbåt Gib Sea 37 fot fra 1997. Båten er en drøm å seile med, lettseilt og rask. Hvis det er noen der ute so… Startet av Julie Haugli |
0 | jun 10, 2012 |
På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.
© 2024 Opprettet av Sorgenfri. Drives av