Alle diskusjoner merket søker (7)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Livlig og driftig eventyrer søker båt fra februar 2019 - har litt seilererfaring.

Jeg funderer på å leie ut leiligheten min fra februar 2019 og reise så lenge jeg kan. Har litt seilererfaring fra en tur til Karibia vinter…

Startet av Rebecca Sejer Skår

1 jul 14, 2018
Svar av Freddy Vorgaard Andersen

Seilas fra Lofoten til Sandefjord/Oslo

Kjære seilere. Jobber som musiker, synger og spiller gitar. Og skal ha en spillejobb i Lofoten i slutten av august. Den 29. august skal jeg…

Startet av Anders Ringdal Strøm

0 mai 13, 2018

Partner søkes for Middelhavet og Kanariøyene ++

Hei! Jeg er en førtidspensjonert mann som har planlagt seiltur med avreise 01.08.2016. Av helsemessige årsaker har min planlagte partner må…

Startet av Jens Helge Jenssen

2 aug 4, 2016
Svar av Jens Helge Jenssen

Nybegynner søker råd ang. båtkjøp :)

Hei :) Jeg har i veldig mange år hatt en drøm om å seile, og helst bli med som crew på en skikkelig langtur. Nå er jeg på mitt andre år i…

Startet av Anne Bjørg Halse Lervik

8 sep 7, 2015
Svar av Morten Mikalsen

Mann 29. Er i Karibien nå. Søker plass så raskt som mulig.

Hei,   Deltok på ARC seilasen i år (Las Palmas på Kanariøyene  til Saint Lucia i karibien) og vi brukte 15 dager på krysningen. Dette var e…

Startet av Stian

1 des 24, 2012
Svar av Stian

Søker båt for langtur

Jeg er en 23 år gammel mann fra Troms og søker båt for langtur.  Har sagt opp jobben min og skal jobbe ut oppsigelsestiden som varer ut ma…

Startet av Kent David Pedersen

1 mar 6, 2012
Svar av Andreas Bergesen Kolstø

Søker båt fra Karibien til Europa

Eg søker etter plass på båt fra Karibien til Europa fra slutten av april 2010. Brukbar segler med D5LA sertifikat. Deltar i regattasegling…

Startet av Sveinung Nesheim

3 mar 22, 2010
Svar av Olav Gundstein Braskerud

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår