Alle diskusjoner merket seilbåt (8)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Livlig og driftig eventyrer søker båt fra februar 2019 - har litt seilererfaring.

Jeg funderer på å leie ut leiligheten min fra februar 2019 og reise så lenge jeg kan. Har litt seilererfaring fra en tur til Karibia vinter…

Startet av Rebecca Sejer Skår

1 jul 14, 2018
Svar av Freddy Vorgaard Andersen

Partner søkes for Middelhavet og Kanariøyene ++

Hei! Jeg er en førtidspensjonert mann som har planlagt seiltur med avreise 01.08.2016. Av helsemessige årsaker har min planlagte partner må…

Startet av Jens Helge Jenssen

2 aug 4, 2016
Svar av Jens Helge Jenssen

Alo MIkkel 26 Selges

Selger en Alo Mikkel 26. Se annonse her: http://www.batguiden.no/wip4/ad/detail.epl?id=9575 Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse.

Startet av Arild Berg

0 nov 5, 2014

Skipper/instruktør/frakt av seilbåt

Leter etter erfaren seiler som tar på seg oppdrag å seile båt fra hvor jeg kjøper den til en havn i Bodø-området. Båt er enda ikke kjøpt, m…

Startet av Vegard Pedersen

1 sep 25, 2014
Svar av Andre Rønningen

Oksø 32 / Langturseiler/ Familiebåt / Turbåt/ Jordomseiler /Klassiker/ fullpakke

Hei ! Vi er 3 gutter som er i ferd med å få realisert drømmen vår. Nå har vi dessverre kommet til det siste kaptittelet , hvor det er på ti…

Startet av Martin Duås

0 mai 21, 2013

Mann 29. Er i Karibien nå. Søker plass så raskt som mulig.

Hei,   Deltok på ARC seilasen i år (Las Palmas på Kanariøyene  til Saint Lucia i karibien) og vi brukte 15 dager på krysningen. Dette var e…

Startet av Stian

1 des 24, 2012
Svar av Stian

Trenger du/dere hjelp på Trinidad & Tobago (Karibia) - før; under; etter!

Jeg er en norsk ung kvinne som bor store deler av året i Trinidad & Tobago.  Jeg har relativt stor kjennskap til seilmiljøet, og kjenne…

Startet av Line Dobrowen

0 okt 22, 2012

Finnfire 33 selges i karibien - BUD ØNSKES!

Pris: Bud ønskes (tidligere annonsert for 95.000,-) Braog solid seilbåt selges. Finnfire 33 er en havseiler med finnekjøl av bly og spader…

Startet av Claus Jensen

4 apr 18, 2012
Svar av Jan Einar

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår