Bur i Kristiansand og vil veldig gjerne læra å segle ila. våren 2017.

Hei,

eg søker nokon med seglbåt, som trenger crew og eg vil veldig gjerne læra alt som kan tenkes om seglbåt. Er gjerne med på reperasjon/vedlikehald i tillegg til segling. Eg har ein draum om å segle fom 2018. 

Takk for svar.

Mvh

Rigmor Solnes

Visninger: 686

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei,
Du kan finne en del om seil og rigg, vær og vind på hjemmesida mi: adventurequest.net16.net
Skal til Middelhavet nå før jul i en 34' fots seilbåt alene og trenger mannskap/selskap på turen nedover. Skal seile alene Fredrikstad - Amsterdam - Toulouse hvor jeg håper å plukker opp to venner som skal bli med gjennom Canal du Midi til Middelhavet og Barcelona. Kameraten min har kreft og vil heller ned i varmen istedenfor å dø her hjemme.
Hei,
Seiler Sørlandet, Stavanger, Skottland (Caledonian channel), Shetland, Bergen, Stavanger, Sørlandet 20.05-20.06. Deler løpende kostnader. Flott båt. Svar hvis du er interessert. Eventuelt "prøvetur" på Sørlandet før avgang.. tlf 90712532 mail jshejn@gmail.com
Hilsen Jens Helge, 63 år

Sent from my iPad
Vedlegg:

Hei,

Vi er to fra Sandefjord/Larvik som har selt en del regattaer. Vi ønsker gjerne å bli med å seile fra Sandefjord til middelhavet i august måned.

Mvh

Anette Bull

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår