Jente på 25 fra Kristiansand søker eventyrlystne jenter. Kjøpte seilbåt, albin vega, i fjor og er derfor ganske fersk seiler, men drømmer om både korte og lengre turer. Du må gjerne ha seilerfaring, men ikke noe must:)

Visninger: 1475

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei! Jeg er student på 20 fra Oslo som ønsker seg et lite eventyr i sommer. Kunne kjempegjerne tenkt meg på en 2-ukers-tur til varmere strøk :) Hehe... Jeg har seilt litt før, men kan ikke si at jeg er altfor god. Har du lagt noen planer ennå?

Hei. Så hyggelig at du kunne tenke å være med på tur. Har ikke lagt noen planer da det avhenger litt av mannskap. hehe men 1-2 uker er jeg uansett klar for.

Har du en mailadresse så kunne vi snakket nærmere der?:)

Hilsen Lene

Jepp! ida.dahr@gmail.com

Så kult! :)

meg meg meg!!

hehe, har du seilt noe før?

Ps. fint bilde:)

Ja, seilt en del. men aldri over lange strekninger eller store åpne hav :) "vokst opp" i seilbåt, emn mye er glemt, og mye er frisket opp igjen av båtførerprøven og turer på vannet :)

så gøy da:)

da kan du sikkert mye mer enn meg;)

så da er du klar for å seile litt i sommer? noe spesielt i tankene?:)

Jeg har heller ikke seilt langt men kunne tenke meg både korte og lengre turer i sommer:)

Klar som ett egg!!!

Finn meg på facebook, og send meg gjerne en melding der, så kan vi ta det videre der, ok?

har ikke facebook. men du har kanskje en mailadresse?

Hei...

Er ikke Jente da, men prøver å samle ett stabilt mannskap på Skråsikker (Fuck it) en 34 fots Gambling fra 77. Skulle det være av interesse, så gi meg ett hint...

Mvh.

Andre

hint !

Kult, setter seil i slutten av Juni og blir borte til midten av August. Jeg har ingen plan for hvor jeg skal. (Veien blir til når jeg går) Men blir ikke helt overrasket hvis jeg havner på Færøyene.. En tur jeg egentlig hadde tenkt til å ta neste år, men vanskelig å vente....

PS! Det vil komme til å være hund ombord, Type Staffordshire Bullterrier

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår