Hei!

Jeg søker en båt fra Karibien til Norge våren 2012. Båtmerke, størrelse osv. er underordnet så lenge det gynger.

Har erfaring med langturseiling fra SY Ida, vi seilte grovt sett Norge-Gambia-Trinidad-Cuba-Canada-Island-Norge for noen år siden. Se www.vindfang.net for ytterligere detaljer. Jeg har også kystskippersertifikatet.

Jeg befinner meg i Nicaragua hvor jeg jobber som frivillig ingeniør frem til midten av februar. Jeg er fleksibel på dato og hvor jeg kan hoppe på etter det. Jeg er for øvrig omgjengelig og rolig av meg og 28 år gammel;)

Ta kontakt hvis du vil ha flere detaljer eller hvis dette kunne være interessant.

Mvh Morten

 

Visninger: 1093

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei!

 

Jeg er på langtur med min Ovni 395, befinner meg nå i Brasil, men skal seile fra Antigua til Irland via Azorene (og muligens Bermuda) i begynnelsen av april. trenger mannskap på denne etappen, så det kan være en mulighet for deg!

 

Sjekk forøvrig min blogg på: geir-kvisten.blogspot.com.

 

Vi snakkes.

 

Mvh. Geir Kvisten

Hei! 

Jeg er også på leting etter en båt som skal krysse Atlanteren over til Norge. Helst rundt april. Jeg er 22 år og reiser for øyeblikket rundt i sentral amerika. Jeg ankom Guatemala i august 2011 og er nå i Mexiko. 

Om du fortsatt trenger mannskap så gjerne ta kontakt! =) 
Jeg har vært litt på seilbåt før, siden pappa har en seilbåt, men har ikke seilt alene før, bare vært med. Ellers har jeg dykkesertifikat (Padi Rescue Diver), livredningskurs og båtførerprøven.
Spør om du lurer på noe =)

Vennlig hilsen
Kristiane Dranger

Min epost er: dranger@live.no

Heisann,  

Jeg har en Katamaran Lagoon 380S2 2005 modell som jeg tenker å seile til Norge fra Caribbean.  Planen er å starte fra  St Croix i mars 2012.  

Som alle andre som seiler denne strekningen blir det garantert en tur innom Azurene.

Akkurat nå lufter jeg interesse for folk som har lyst til å bli med deler eller hele turen.

 

Mvh

Kolbjørn 

kosthaug@hotmail.com

 

 

 

 

Heisann. Jeg har en Jeanneau Sun Odyssey 54 DS jeg skal seile til Gibraltar fra BVI i midten av april. Er du interessert er det bare å ta kontakt.

MVH Ingve Kjelsrud

ingve@seilingihellas.no

Hei

Jeg har allerede avtalt med Geir lenger opp i tråden å seile med ham, og vi kaster loss om en liten uke. Takk for tilbudet og lykke til:)

Hilsen Morten

Vurderer å seile min katamaran Sungood 50 til Norge fra Grenada W.I. i april 2012. Interessert å være med på turen? Svar via ntarberg@online.no

Vedlegg:

Riktig god tur over:-)

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår