Til sommeren går ferden mot Grønland. Aktiviteter som klatring, brevandring og dykking må påregnes, fokus for turen kommer til å være å oppleve naturen og menneskene som bor der. 

Totalt sett er planen å bruke 3 måneder, inklusiv besøk Shetland, Færøyene og Island, muligens også Skottland på veien hjem. Jeg er ute etter mannskap som er interessert i å være med enten på deler eller hele turen, seilerfaring er ikke nødvendig men du bør være vant til å være utendørs - erfaring fra klatring/fjell kan også være et pluss.

Send en epost om du er interessert i å vite mer, se også www.blueboatblog.com og www.exspaindition.com for tidligere turer. 

Basert i Oslo, om dette ser interessant ut møtes vi for en prat og tar det derfra.

Espen

Visninger: 2066

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei Espen.

Høres som en veldig spennende tur og jeg er interessert i å høre mer om den.
Driver selv med dykking og er basert i Oslo :) mail: dimiha@online.no

Dimitri

Hei! Dette hørtes veldig inntressant ut. Har litt seilerfaring og klatring er noe jeg har derevet med med en liten stund. Kunne godt tenke med å høre mer om turen :) 
mail: mleegaard94@gmail.com

mvh. Morten 

Hei Espen! Dette hørtes veldig spennende ut! Jeg har seilt en del lange turer, men måtte ta et lite "opphold" med å studere. Men sommeren for studenter er lange, og dette høres topp ut! Send meg gjerne en mail: ingeborg.roestad@gmail.com

Takk for interessen alle tre, you've got mail!

Hei! 

Jeg har ikke særlig med seilingserfaring, annet enn seilbrett, men padler, er mye ute i fjell og mark osv og lærer ganske fort. Høres ut som en veldig bra tur, så send meg gjerne en mail om det fortsatt er plass ;)

f.a.bardoz@gmail.com

hei Espen - jeg er veldig interessert i å høre mer om ditt prosjekt og kunne gjerne tenkt meg å bli med på turen. Jeg har noe seilerfaring fra å seile regatta som barn. I 2013 var jeg mannskap på en 35 fots seilbåt til Skotland og Orkenøyene. Jeg har i lengre tid prøvet å få i stand en Atlanterhavsseilas så dette høres ut som det er midt i blinken. Tar gjerne en kaffe om du har tid til å treffes. beste hilsener Andreas - siqueland@gmail.com

Hei Espen.

Høres ut som en meget spennende ferd.

Jeg har ingen seileerfaring, men er meget eventyrlysten og ønsker å lære å seile. Jeg driver aktivt på med buldring og sportsklatring. Har gjort lite trad, men det blir det mer av til neste utesesong. Har advanced open water sertifikat, så liker også dykking. Er et friluftsmenneske som ønsker å oppleve nye områder og kulturer, så dette høres ut som et fint lite eventyr :)

Jeg holder til i Trondheim, så blir vanskelig å ta en kaffe. Men planlegger en tur til Oslo over nyår. Kanskje interessant å møtes da å få høre mer om planene, om det fortsatt skal være plass.

Du kan nå meg på mail: david_engen87@hotmail.com

Til de tre siste, sorry det har tatt litt tid men you have mail!


Espen

Hei igjen Espen.

Kan du sende meg mailen en gang til?

Den har på merkelig vis klart å rote seg bort i mailboksen min..

Skal til Oslo i slutten av måneden om det kunne være aktuelt med en kaffi.

Mvh David

Sendte på ny, sjekk nå :)

Hei Espen,

Turen din høres ut som noe jeg kunne tenkt meg å blitt med på. Jeg har 2 fleksible jobber som gir meg mye fritid så er alltid klar for eventyr :). Har bodd i (og jobber fremdeles i) Ålesund i 4 år der jeg aktivt drevet med toppturer sommer/vinter, dykking og surfing. Har litt breerfaring fra Sunnmørsalpene og har også drevet en del med klatring. Klatret aktiv når jeg bodde 4 år i Montana, men de siste åren skal jeg ikke skryte på meg mer enn et par turer i veggen og noen turer utendørs. Har en del seilerfaring da jeg eid en 30 fots Maxi Racer. Har også eid en Hobi Wildcat i F-16 klassen. I sommer var jeg med som mannskap på en 47 fots Bavaria fra Nøtterøy til Åndalsnes (Romsdalen). Hvis du fremdeles er på jakt, let me know. Du finner meg på fb Linda Törner, ellr på mail linda@sommarofsweden.com. Bor i Porsgrunn, men er frekvent i Oslo så si ifra hvis du har lyst å treffes på en kaffe:)

YHM!

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår