Utfører henting/bringing av båter. Delivery Skipper/Crew.
Certificate of Competence as Yachtmaster Ocean, godkjent av Sjøfartsdirektoratet i Norge.
  • Delivery
    Påtar meg leveringsoppdrag over både korte og lange distanser. Nødvendig mannskap kan ordnes. Mer enn 80.000 nm. uten skader. Seilte Tønsberg-Karibia-Tønsberg helt solo i 2006-2007. Etter det mange "delivery" seilaser, også uten skader!
    Kontakt +47 924 26 310 finckenh@online.no

Visninger: 734

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei Åge!
Har en Albin Ballad liggende på Jeløya utenfor Moss som er en del av mitt
flyttegods jeg skal ha til Syd-Frankrike. Er dette noe som kan være av interesse for deg?

Mvh

Thomas G

Heisann. Jeg vurderer å få min Jeanneau 54DS seilt hjem fra Tortola til Europa etter påske 2013. Jeg kan overta henne i Portugal eller Gibraltar. Send meg en mail om dette er av interesse.. MH Ingve

Hei.

Jeg har en seilbåt i Den Dominikanske Republikk som jeg gjerne skulle fått seilt til nord-Europa et sted. Båten er en 32 fots stålbåt fra 1962, rustet til langtur. Jeg har også lagt ut båten for salg på finn, der kan du se flere detaljer av båten. Se http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=38420325

Hva hadde en slik leveranse kostet? Ring meg på 46635308 eller send mail til jacobspildra@hotmail.com, hvis dette kan være interessant. 

ønsker tilbud på å seile min HR-39 fra Kanariøyene til Østfold medio april 2014.

Hei

Jeg seilte ned min HR39 til Alicante i sommer.

Det var en ren transport seilas. Var det ingen vind, så gikk vi for motor. Lå aldri å ventet på gunstig vind!

Det gikk med ca. 30.000 i diesel, 25.000 i havneutgifter, 15-20.00 i mat. Plus motorservice, oljeskift og filterbytte.

I tillegg kommer da reiseutgifter, og hvis vedkommende skal få litt betalt for turen, närmer det seg fort 100.000 kroner tror jeg.

 

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår