Kunne noen tenke deg å bli med oss på jordomseiling kanskje? Vi er noen stykker som skal hele jorden rundt. Båten er nå i karibien. Jeg reiser ned nå i Juni.
Se på hjemmesiden www.seaventure.net for mere informasjon.

Andreas

Visninger: 763

Vedlegg:

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Høres interessangt ut! Leste at dere er på New Zeland i desember 2013. Er det muligheter for å mønstre på i April 2014 kanskje? Dersom dere vil ha med dere så ungt mannskap som 17 år. I så fall så er jeg veldig interessert.

Vi kan godt ha med noen som er 17 år. Turen etter New Zealand blir helt sikkert en helt utrolig flott tur. Men du har sett at vi ber om litt penger hver dag? se på hjemmesiden vår http://www.seaventure.net/41327129 

 

tenk på det, det er en enestående mulighet til å komme ut å se verden, men du virkelig ville det og det koster penger, ikke bare til oss med båten men flybilletter, litt til forsikring og litt til lommepenger.

 

Hvis du virkelig er interessert så synes jeg at du skal ringe meg, nummeret mitt er 97720534

 hilsen Andreas

 

 

Ja, det kan jeg gjøre! For øvrig har jeg ingen praktise kunnskaper om seiling annet enn å ha vært ombord en eller to ganger i seilbåt. Ble bitt av seilbasillen for ett halvt år siden og begynte å lære meg det i teori. Med tanke på at det er to år til har jeg nok erfaringen man trenger. I tillegg lærer man mye om bord og jeg er veldig lærevillig!

Oi, jeg begynte akkurat å sjekke priser på flybilletter... :)

Har fri i Juni, herregud dette frister !! -blir det litt seilng i juni tror du, eller kun båtpuss ?

Jeg kommer ned sent i juni. den 27. hvis jeg husker riktig. Og den første tiden blir sikkert mye arbeid med å montere utstyr og kjøpe inn ting. men også å prøve ut båten. regner med å dra fra st. martin ca midten av juli. det var dumt at det ikke passet så bra med din ferie, kanskje en annen gang? Du virker som en morsom seiler partner

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår