Pakke med Imray papirkart (12stk), Navionics gold CF kartbrikker (4stk), Pilotbøker (4stk) og gjestelagg for Norge-karibien-Norge med Caledonien kanal og alle kanelene i europa selges 5000 kr (Bare kartbrikkene koster ca 2500 pr stk nye). Vi er hjemme i Norge fra 14. mai. Noen som trenger?

Visninger: 848

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei. Håper dere får en bra tur hjemover. Jeg seiler sydover ca 1 juni og er meget interessert i papirkartene deres, hvis mulig?
Ser frem til høre får dere enten her eller på sjurhelweg@hotmail.com

...som sagt gledelig tur videre...

Mvh Sjur S. Helweg

Hei Sjur, skulle gjerne ha solgt hele pakka, så venter litt med å si ja. Men hvis ingen kjøper den så er det muligheter. Vi snakkes :-)

..hei igjen.

Supert, takk for svar. Har dessverre ikke bruk for brikkene, men skjønner deg også, :). Send meg med hvis du har lyst før ca 1 juni.

Mvh sjur

Hei, vi drar 28/6 og er absolutt interessert i hele pakken for en bra pris, hvor gamle er kartbrikkene?

Mvh

Per Erik

Hei Per Erik. Kartbrikkene er fra 2009/2010. Det var noen vindmølleparker som manglet på kartet når vi seilte gjennom den engelske kanal nå, men ellers har vi ikke oppdaget noen endringer. Tror også de ganske enkelt kan oppdateres med pc og kortleser på navionics hjemmeside, men det har jeg ikke prøvd.

Ok de skulle vel passe i en Raymarine E120W?

Ja, det ser sånn ut. http://www.manualslib.com/manual/313969/Raymarine-E120w.html?page=35

Det står at de skal passe på navionics side også. Vi har brukt dem i en Raymarine A70D

Vi tar hele pakka om du selger for 4500,-

Da går den til dere. Hvor bor dere?

Vi bor mest i Leangbukta, men adresse er Drammen et par uker til

 

Ok. Da snakkes vi etter den 14.mai. Er hjemme på nøtterøy etter det. Ring gjerne på 48190867, vi høres.

ok

mailadr min er peb@wj.no

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår