Jeg har nylig flyttet til Skien for å fylle på reisekassen til en seiltur. Det hadde vært hyggelig å treffe andre med langseilingsinteresse, uansett om de ennå drømmer om det eller har vært på seiltur i noen tiår.
Er det flere i Grenland som er interessert å møtes for å snakke om seiling? Tenkte eventuelt at om man er noen personer kan man for eksempel bestemme at den første av noen ukedag i måneden møtes man på afterwork noe sted.

Visninger: 766

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei, Staffan.  Kjempebra initiativ. Jeg møter gjerne opp. Mvh Hans 45 87 39 73.

Morsomt med flere som er interessert. Jeg tar kontakt. Jeg har også fått svar fra en person som ikke bor i området, men passerer til og fra hytta en gang i blant.

Flere som vil være med?

Hei, Staffan. Jeg skal høre med noen kompiser. Har en venn som har bodd flere år i utlandet. Han drømmer også om å trimme seila og seile på de store hav.

Har du krysset noen store hav? Atlantern?

Håper flere i Grenland har drømmer og ønsker å møtes.

Snakkes mvh Hans

Har ikke krysset store hav ennå. Lengste etappen ute på havet fram til nå er Vestlandet - Skottland t.o.r..

Høres interessant ut! Hvis en dato kommer opp så skal jeg gjøre mitt ytterste for å være på plass. André, Skråsikker
Hei. Jeg er svært gjerne med, så sant jeg har muligheten. Kan dere sende meg en Mail eller SMS når dere vet når det blir?
40078141 eller Frank.waland@hotmail.com

Mvh. Frank Wåland

Hei, Jeg blir gjerne med på noe sånt :) Jeg bor på Gvarv men jobber i Skien/Oslo. tuftestine@gmail.com / https://www.facebook.com/stine.tufte.5 

Morsomt at flere er interessert. 

Vi tar et nytt tak i dette etter nyttår. Jeg gir beskjed om forslag på tid og sted. 

God kveld Staffan.

Hvis dere ikke har hatt denne sammenkomsten enda, så la meg vite når dere vil møtes. Jeg bor på Tjøme, har båten min her og jobber 2 dager per uke i Porsgrunn...

Bra iniative!:)

Carsten

Såvidt jeg vet, så har det ikke vært noe treff enda. Jeg har hytte i vogn/hytte i Vrådal som jeg er endel i, så jeg håper at jeg får til å komme. Kanskje noen kunne satt opp 2-3 forslag til datoer, eller forslag til en fast dag, slik at vi lager et treff som er den 1. mandagen i måneden, eller noe tilsvarende. Hvilke dager passer best for folk, og hvor skal vi treffest?

Hei.

Jobber 14 dagers syklus, så hvis det passer kommer jeg.

Bor i Sandefjord.

Hadde vært spennende.

Mvh

Ole Jacob Bjerkestrand.

992 44532

Da har vi en stor gjeng som har meldt sin interesse. Jeg foreslår kl 18.00 24., 30. januar alternativt 5. februar i Skien. Send meg en personlig melding isteden for å svare i tråden så plukker jeg ut en dag som passer flest. 

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår